• Chwilowy brak
Specialized Turbo Como 3.0 700C – Low-Entry 2021 Czarny
search
  • Specialized Turbo Como 3.0 700C – Low-Entry 2021 Czarny

Specialized Turbo Como 3.0 700C – Low-Entry 2021 Czarny

Wysyłka w ciągu 24h

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot

14 399,00 zł
Chwilowy brak

Oblicz ratę BNP

Informacje o ratach

Fajnie jest jeździć szybko - pod warunkiem, że czujesz się wygodnie i swobodnie. Niestety prędkość i komfort rzadko idą w parze, chyba że mowa o Turbo Como 3.0 700C w wersji z niską ramą. Wygodna geometria ułatwia wsiadanie i zsiadanie oraz podparcie się stopą, a nowoczesny, stylowy design oraz niedostępna nigdzie indziej, wielokrotnie nagradzana technologia sprawiają, że jazda nie tylko sprawia frajdę, ale jest też efektywna.

Turbo Como ze zintegrowanym silnikiem Specialized 1.2 E nowej generacji to optymalny rower miejski. 1.2 E korzysta z oprogramowania znanego z silnika 1.2, z tym że wyregulowanego pod kątem wydajności. Oznacza to mniejszy moment obrotowy na rzecz większej mocy. Oczywistością jest regulacja Rx Street Tune, która oznacza cichą pracę, natychmiastową reakcję na naciśnięcie na pedały i optymalne wykorzystanie dodatkowej mocy w cyklu miejskim. Spójrz na to z takiej perspektywy: im mocniej naciskasz na pedały, tym więcej dodatkowej mocy generuje silnik, pozwalając szybko i efektywnie rozpędzać się spod świateł. Napęd na pasek oznacza płynną i cichą pracę bez zbędnych wibracji.

Specjalnie dla Como 3.0 opracowaliśmy baterię Specialized U1-460, która jest w pełni zintegrowana z ramą, zamykana i w łatwy sposób daje się wyjąć i włożyć z powrotem. Tak czy inaczej, z pewnością nie zabraknie Ci energii w trakcie dojazdów do pracy, na zakupy, na kawę i wycieczek po mieście. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jaki dystans możesz pokonać bez ładowania, dane szacunkowe znajdziesz na kalkulatorze zasięgu Turbo.

Nowy przewodowy wyświetlacz Turbo Connect (TCD-w) to najlepszy sposób na podgląd danych Turbo. Pokazuje nie tylko najważniejsze dane jazdy (prędkość, kadencja, moc kolarza, odległość, poziom baterii, czas itp.), ale umożliwia też połączenie z najnowszą wersją aplikacji Mission Control App i pełne wykorzystanie możliwości Turbo. Dzięki darmowej aplikacji na iOS i Android możesz dostosować parametry silnika do swoich potrzeb, kontrolować zasięg, nagrywać/wczytywać trasy i wykonać podstawową diagnostykę.

Model otrzymał koła 700C, które w połączeniu z oponami 45 mm toczą się gładko i szybko oraz pozwalają płynnie pokonywać dziury, wyrwy i pęknięcia nawierzchni bez obaw o uszkodzenie sprzętu. Warto również wspomnieć o osprzęcie, dobranym tak, by po prostu działał nie sprawiając żadnych problemów. Obejmuje 9-biegowy napęd Shimano, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe, bagażnik, błotniki oraz jasne przednie i tylne oświetlenie.

  • Aluminiowa rama Low-Entry z lekkiego stopu E5 została indywidualnie opracowana pod kątem zabudowy baterii i silnika. W połączeniu z geometrią Ground Control sprawia to, że lekki i wytrzymały Como staje się synonimem elegancji.
  • Zastosowany w Turbo Como silnik Specialized 1.2 E łączy wydajność i duży zasięg. Jest w pełni zintegrowany z ramą i wyregulowany do jazdy miejskiej. Intuicyjnie reaguje na naciśnięcie na pedały - generuje tym więcej dodatkowej mocy, im mocniej pedałujesz. Płynną i cichą jazdę bez nawet najmniejszych wibracji zapewnia zabudowany pasek napędowy.
  • Baterię 460 Wh, w pełni zintegrowaną z rurą dolną, można wyjąć do ładowania lub zamknąć na klucz, uniemożliwiając wyjęcie. Bateria komunikuje się z ekranem oraz pozwala wybrać jeden z kilku trybów, by zoptymalizować zasięg i efektywność. Do szacunkowych obliczeń zasięgu w oparciu o szereg zmiennych służy kalkulator Turbo Range Calculator.
RAMA E5 Aluminum, low-entry frame, bottom bracket motor mount, Ground Control Geometry, fully integrated & lockable down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, Smooth Welds, 141mm QR Dropout
WIDELEC SR Suntour MOBIE30, steel steerer, 9mm open dropout, 50mm of travel
ZACISK SZTYCY Alloy, bolt-type, 34.9mm
KOKPIT
MOSTEK Specialized Flowset, 3D-forged alloy, 20-degree rise, 31.8mm clamp
KIEROWNICA Specialized, alloy, 30-degree backsweep, 26mm rise, 680mm width, 31.8mm
CHWYTY KIEROWNICY Body Geometry Women's Contour
SIODŁO Body Geometry Comfort Gel, 200mm w/ SWAT™ Mount
SZTYCA Specialized, 6061 alloy, 2-bolt clamp, 0mm setback, 30.9mm
HAMULCE
PRZEDNI HAMULEC Shimano BR-MT200, hydraulic disc, 180mm
TYLNY HAMULEC Shimano BR-MT200, hydraulic disc, 160mm
NAPĘD
TYLNA PRZERZUTKA Shimano Acera, RapidFire Plus, 9-speed
MANETKI Shimano Alivio, 9-speed w/ Optical Gear Display
ŁAŃCUCH KMC e9T.NPNP, e-bike chain, 9-speed w/ Missing Link™
MECHANIZM KORBOWY Custom alloy forged crankarms
ZĘBATKI 36/22T
KOŁA
OBRĘCZE 700C disc, double-wall alloy, pinned, no eyelets
PRZEDNIA PIASTA Shimano HB-MT200, 9x100mm QR, 32h, Center Lock™ disc
TYLNA PIASTA Shimano FH-MT200, 9x141mm QR, 32h, Center Lock™ disc
SZPRYCHY DT Swiss Industry
PRZEDNIA OPONA Nimbus II Armadillo Reflect, 60 TPI, 700c x 50c
TYLNA OPONA Nimbus II Armadillo Reflect, 60 TPI, 700c x 50c
DĘTKI Presta, 40mm valve
AKCESORIA
PEDAŁY Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors
AKCESORIA
PODPÓRKA Specialized kickstand, 40mm mount
BŁOTNIKI Specialized DRYTECH fenders, 52mm width, stainless steel fenderstays
DZWONEK Simple bell
E-BIKE
ŁADOWANIE Custom Specialized 42V2A Charger w/ Rosenberger plug, AC power cord included
SILNIK Specialized 1.2 E, custom Rx Street-tuned motor, 250W nominal
BATERIA Specialized U1-460, On/Off button, state of charge display, 460Wh
UI/REMOTE Specialized TCD-W w/ handlebar remote & built-in anti-theft feature, Bluetooth® connectivity, 5 available display pages
PRZEWODY Custom Specialized harness
Indeks
90420-7402
Typ hamulca
Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy
2021
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Aluminium
Typ widelca
Aluminium
Rozmiar koła
28"

Specyficzne kody

ean13
0888818511440

Dostawa roweru gotowego do jazdy

Dostawy rowerów firmy Specialized realizowane są wyłącznie w sposób bezpośredni, a dostarczany rower jest już złożony przez nasz serwis.

Obowiązkowy przegląd

Nie później niż w ciągu 2 miesięcy od daty zakupu roweru, w dowolnym autoryzowanym serwisie Specialized. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu, o ewentualnej opłacie decyduje serwis.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.