- Tylko online
Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych
Darmowa dostawa kurierem
100 dni na wymianę lub zwrot
W cenie zawarty jest koszt usługi wstępnego przygotowania roweru o wartości 300 zł
Cannondale Moterra SL G1 to ultralekki rower enduro z karbonową ramą i 150 mm skoku, stworzony do dynamicznej jazdy w najtrudniejszym terenie. Dzięki silnikowi Shimano EP801 o mocy 85 Nm i indywidualnie dostosowanym trybom wspomagania, zapewnia naturalne i potężne wsparcie na każdym podjeździe. Zawieszenie Fox, hamulce Magura MT5 i zestaw komponentów Shimano XT czynią go maszyną gotową na każdą górską przygodę.
Rama – wykonana z włókna węglowego (Carbon), z 150 mm skoku, systemem zawieszenia Proportional Response oraz elastycznymi zawiasami FlexPivot zapewniającymi wydajność i lekkość.
Amortyzator tylny – Fox Float X Performance Elite z regulacją tłumienia i powietrzną komorą EVOL LV oferuje doskonałe właściwości amortyzacyjne w trudnym terenie.
Widelec – Fox (szczegóły TBA), gwarantujący najwyższą jakość tłumienia i precyzję prowadzenia w segmentach enduro.
Silnik – Shimano EP801 o mocy 85 Nm z indywidualnie strojonymi trybami Eco, Trail 1, Trail 2 i Boost, zapewnia mocną i płynną wspomagającą jazdę.
Jednostka napędowa – komputer Shimano SC-EM800 z łącznością Bluetooth LE umożliwia pełną kontrolę i personalizację ustawień.
Bateria – zintegrowana, niestandardowa bateria o pojemności 601 Wh pozwala na długie i wymagające wyprawy.
Ładowarka – szybka ładowarka Custom 4A umożliwia sprawne doładowanie akumulatora.
Korba – ethirteen espec Plus z tarczą 34T zaprojektowana specjalnie do napędów e-MTB.
Przerzutka tylna – Shimano XT zapewnia płynne i precyzyjne zmiany przełożeń nawet pod dużym obciążeniem.
Manetki – Shimano XT 12-biegowe umożliwiają szybką i ergonomiczną obsługę napędu.
Kaseta – Shimano XT 10-51, 12-rzędowa o szerokim zakresie przełożeń do każdego nachylenia.
Łańcuch – Shimano XT 12-speed, zoptymalizowany do napędów e-bike.
Obręcze – Stans Arch MK4, 32-otworowe, przystosowane do systemu bezdętkowego, idealne do agresywnej jazdy trailowej.
Opony – (Przód) Maxxis DHF 29x2.5" oraz (Tył) Maxxis Dissector 27.5x2.4", obie w wersji tubeless ready, 3C i EXO+ dla maksymalnej przyczepności i trwałości.
Piasty – (Przód) Formula DC-711, 15x110 mm / (Tył) DT Swiss 370 Hybrid 12x148 mm, solidne i gotowe na największe obciążenia.
Szprychy – DT Swiss Champion, zapewniające wysoką wytrzymałość i sztywność całego koła.
Hamulce – Magura MT5 z czterotłoczkowymi zaciskami i tarczami 203 mm zapewniają wyjątkową siłę hamowania.
Dźwignie hamulcowe – Magura MT5, ergonomiczne i precyzyjne.
Kierownica – Cannondale 3 Riser o szerokości 800 mm, z komfortowym wygięciem i wysokim stopniem kontroli.
Mostek – Cannondale 1 z aluminium 7075, mocny i lekki, średnica 35 mm.
Gripy – Cannondale TaperRidge, zapewniające pewny chwyt w każdych warunkach.
Łożyska kierownicy – regulowane, z technologią Acros Adjustable Angle (1.2°) dla indywidualnej personalizacji kąta główki ramy.
Siodło – Fizik Terra Aidon X5 z szynami Mobius S Alloy zapewnia komfort podczas długiej jazdy w terenie.
Sztyca – Cannondale DownLow Dropper o skoku 150 mm (rozmiar S) i 170 mm (M-XL), z wewnętrznym prowadzeniem.
Dodatki – plastikowa osłona silnika, możliwość regulacji kąta główki ramy, mocowanie UDH, system FlipChip do zmiany geometrii tylnego trójkąta, kompatybilność z systemami bezdętkowymi.
Specyficzne kody
Przykładowo w Twoim rowerze zepsuje się suport. W takim wypadku odbierzemy zepsuty sprzęt dokonamy naprawy i oddamy Ci Twój sprawny rower.
Nadajemy indywidualny numer ramy poprzez grawer oraz zgłaszamy do bazy ebezpieczny.pl.
8 innych produktów w tej samej kategorii: