Specialized Turbo Levo 2021 Czarny

Inny kolor / wariant

  • Specialized Turbo Levo 2021 Żółty
  • Specialized Turbo Levo 2021 Szary

Specialized Turbo Levo 2021 Czarny

Raty 0%

Produkt niedostępny

Darmowa dostawa kurierem 
100 dni na wymianę lub zwrot

25 799,00 zł

Ulubione

stan: nowy, pełnowartościowy produkt

Z nowym Turbo Levo każdy może poznać zalety najbardziej zaawansowanej ramy eMTB, silnika, i baterii. Wyposażyliśmy nowoczesną konstrukcję z aluminium M5 w najpłynniejszy i najmocniejszy silnik na rynku, dodaliśmy klasowy napęd, zawieszenie i hamulce. W efekcie powstał rower, który na szlaku zawstydzi o wiele droższe e-górale.

OSTRE ZJAZDY. STROMA WSPINACZKA? NIE MA SPRAWY.

Turbo Levo jest kompletnym, progresywnym szlakowcem. Zastosowaliśmy w nim większy wysięg, zachowaliśmy krótkie dolne rury tylnego trójkąta i obniżyliśmy środek ciężkości. Następnie pochyliliśmy główkę ramy, by dać więcej pewności na zjazdach, oraz zmniejszyliśmy kąt rury podsiodłowej z myślą o efektywnej wspinaczce. Po prostu ideał.

WIĘKSZA MOC, WIĘKSZY ZASIĘG

Zastosowany w Levo silnik Specialized 2.1 zwiększa moc pedałowania o niewiarygodnych 410%. Bateria M2 sprawia, że nie musisz martwić się o zasięg. Z kolei aplikacja Mission Control App automatycznie zarządza baterią, dzięki czemu zawsze wystarczy Ci mocy do końca wycieczki. Większa moc. Większy zasięg. Więcej zabawy.

  • Rama Levo z przednim i tylnym trójkątem ze stopu M5 oraz asymetrycznym designem otrzymała geometrię 29 Trail, która pozwala jeździć wygodnie, a jednocześnie efektywnie. Rower zaprojektowany z myślą o ostrej jeździe otrzymał nisko osadzony suport, długą rurę górną i bardzo krótkie dolne rury tylnego trójkąta. Kinematyka ramy jest gwarancją, że zawieszenie precyzyjnie wybiera małe nierówności, a równocześnie jest w stanie pochłaniać bez dobijania nawet największe wyboje.
  • Silnik Specialized 2.1 to szczyt techniki w zakresie wspomagania rowerów elektrycznych. Nowy silnik jest wydajniejszy, o 15 % mniejszy i o 11 % lżejszy od poprzednika. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.
  • Jednostka Turbo Connect Unit (w skrócie TCU) to coś więcej, niż tylko przycisk "włącz/wyłącz" - to prawdziwy mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii i tryb wspomagania. Łączy się również przez ANT+/Bluetooth® z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, gdzie dostępne są dane dziennej jazdy.
  • Pojemność nowej baterii Specialized serii M2 wynosi 500 Wh. Bateria jest w pełni zintegrowana z ramą, a jej wyjęcie wymaga wyłącznie klucza imbusowego
RAMA Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
WIDELEC Rockshox 35 Silver TK, 160mm travel TurnKey damper
ZACISK SZTYCY Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm
ZAWIESZENIE
AMORTYZATOR RockShox Deluxe Select w/ custom air valve, 52.5x210mm
KOKPIT
MOSTEK Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
KIEROWNICA Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
SIODŁO Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
SZTYCA TranzX dropper, 34.9mm, XS-S: 100mm, M: 120mm, L/XL: 150mm Travel
HAMULCE
PRZEDNI HAMULEC SRAM Guide RE, metallic pads
TYLNY HAMULEC SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
NAPĘD
TYLNA PRZERZUTKA SRAM NX Eagle, 12-speed
MANETKI SRAM NX Eagle, single-click lever
KASETA SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
ŁAŃCUCH SRAM NX Eagle, 12-speed
MECHANIZM KORBOWY Praxis forged M30, custom offset
ZĘBATKI SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T,steel
KOŁA
OBRĘCZE Roval 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
PRZEDNIA PIASTA Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
TYLNA PIASTA Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
SZPRYCHY DT Swiss Industry
PRZEDNIA OPONA Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
TYLNA OPONA Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
DĘTKI Standard, Presta valve
AKCESORIA PEDAŁY
E-BIKE
SYSTEM Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®
ŁADOWANIE Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
PRZEWODY Custom Specialized harness
BATERIA Specialized M2-500, integrated battery w/rock guard, 500Wh
SILNIK Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal
KOKPIT
TAŚMA Specialized Trail Grips

Dostawy rowerów firmy Specialized realizowane są wyłącznie w sposób bezpośredni, a dostarczany rower jest już złożony przez nasz serwis.

Obowiązkowy przegląd:

Jeśli chcesz aby Twój rower działał precyzyjnie należy wykonać obowiązkowy przegląd nie później niż 30 dniach od zakupu. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu. Sugerowany koszt regulacji roweru: Rowery dziecięce i młodzieżowe - 40 zł, Rowery górskie, szosowe, turystyczne, urban - 55 zł, Rowery Enduro, Race Pro, Elektryczne MTB i Dirt - 80 zł.

Typ hamulca Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy 2021
Płeć Uniseks
Typ ramy Aluminium
Typ widelca Aluminium
Rozmiar koła 29"
Przerzutka Tak

Napisz opinię

Specialized Turbo Levo 2021 Czarny

Specialized Turbo Levo 2021 Czarny

Darmowa dostawa kurierem 
100 dni na wymianę lub zwrot