Specialized S-Works Turbo Levo 2021 Czerwony

Inny kolor / wariant

  • Specialized S-Works Turbo Levo 2021 Czarny

Specialized S-Works Turbo Levo 2021 Czerwony

Raty 0%

Produkt niedostępny

Darmowa dostawa kurierem
100 dni na wymianę lub zwrot

62 999,00 zł

Ulubione

stan: nowy, pełnowartościowy produkt

Całkowicie nowy S-Works Turbo Levo to bez wątpienia najgorętszy ze wszystkich modeli Turbo Levo. Okręt flagowy z masztem... to znaczy ramą... z włókna węglowego i zwiększającą sztywność konstrukcją Sidearm. A ponadto 150 mm płynnej, w pełni kontrolowanej amortyzacji, mocny silnik o liniowej charakterystyce pracy, nowa bateria 700Wh zwiększająca zasięg o 40 procent… a to dopiero początek.

OSTRE ZJAZDY. STROMA WSPINACZKA? NIE MA SPRAWY.

Turbo Levo jest kompletnym, progresywnym szlakowcem. Zastosowaliśmy w nim większy wysięg, zachowaliśmy krótkie dolne rury tylnego trójkąta i obniżyliśmy środek ciężkości. Następnie pochyliliśmy główkę ramy, by dać więcej pewności na zjazdach, oraz zmniejszyliśmy kąt rury podsiodłowej z myślą o efektywnej wspinaczce. Po prostu ideał.

WIĘKSZA MOC, WIĘKSZY ZASIĘG

Zastosowany w Kenevo silnik Specialized 2.1 zwiększa moc pedałowania o niewiarygodnych 410%. Bateria M2 sprawia, że nie musisz martwić się o zasięg. Z kolei aplikacja Mission Control App automatycznie zarządza baterią, dzięki czemu zawsze wystarczy Ci mocy do końca wycieczki. Większa moc. Większy zasięg. Więcej zabawy.

  • Ramy S-Works zawsze wyznaczały szczyt naszych prac projektowych i inżynieryjnych. W przypadku Levo mowa o ramie wykonanej w całości z włókna węglowego, bezkonkurencyjnej jeżeli chodzi o niską masę i niemal niezniszczalnej.
  • Silnik Specialized 2.1 to szczyt techniki w zakresie wspomagania rowerów elektrycznych. Nowy silnik jest wydajniejszy, o 15 % mniejszy i o 11 % lżejszy od poprzednika. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.
  • Jednostka Turbo Connect Unit (w skrócie TCU) to coś więcej, niż tylko przycisk "włącz/wyłącz" - to prawdziwy mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii i tryb wspomagania. Łączy się również przez ANT+/Bluetooth® z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, gdzie dostępne są dane dziennej jazdy.
  • Pojemność nowej baterii Specialized serii M2 wynosi 700 Wh, co przekłada się na zwiększenie zasięgu aż o 40%. Bateria jest w pełni zintegrowana z ramą, a jej wyjęcie wymaga wyłącznie klucza imbusowego.
E-BIKE
BATERIA Specialized M2-700, integrated battery w/rock guard, 700Wh
OKABLOWANIE Custom Specialized harness
MOTOR Specialized Turbo Full Power System 2.1 Motor
ŁADOWARKA  Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
UI/Remote Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
NAPĘD
ŁAŃCUCH SRAM XX1 Eagle
MECHANIZM KORBOWY  Praxis Carbon M30, custom offset
MANETKI  SRAM AXS Eagle Controller
TYLNA PRZERZUTKA  SRAM XX1 Eagle AXS
KASETA  Sram XG-1299, 12-Speed, 10-52t
ZĘBATKI  SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T,steel
KOKPIT
SZTYCA  RockShox Reverb AXS, 30.9mm, S: 125, M:150, L/XL: 170mm
SIODŁO  Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails
MOSTEK Deity Copperhead, 35.0mm
CHWYTY  Deity, Knuckleduster, Black
KIEROWNICA Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm, 35.0mm
KOŁA
PRZEDNIA PIASTA Roval Traverse SL, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 110mm spacing
TYLNA PIASTA Roval Traverse SL, DT Swiss Star Ratchet, 54t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing
TYLNA POPNA Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
PRZEDNIA OPONA  Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
DĘTKI  Standard, Presta valve
TYLNE KOŁO Traverse SL 29
OBRĘCZE Roval Traverse SL 29, hookless carbon, 30mm inner width, 2Bliss Ready, hand-built, 28h
PRZEDNIE KOŁO Traverse SL 29
SZPRYCHY DT Competition Race

Dostawy rowerów firmy Specialized realizowane są wyłącznie w sposób bezpośredni, a dostarczany rower jest już złożony przez nasz serwis.

Obowiązkowy przegląd:

Jeśli chcesz aby Twój rower działał precyzyjnie należy wykonać obowiązkowy przegląd nie później niż 30 dniach od zakupu. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu. Sugerowany koszt regulacji roweru: Rowery dziecięce i młodzieżowe - 40 zł, Rowery górskie, szosowe, turystyczne, urban - 55 zł, Rowery Enduro, Race Pro, Elektryczne MTB i Dirt - 80 zł.

Typ hamulca Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy 2021
Płeć Uniseks
Typ ramy Carbon
Typ widelca Aluminium
Rozmiar koła 29"
Przerzutka Tak

Napisz opinię

Specialized S-Works Turbo Levo 2021 Czerwony

Specialized S-Works Turbo Levo 2021 Czerwony

Darmowa dostawa kurierem
100 dni na wymianę lub zwrot