• -15,89%
  • Chwilowy brak
Specialized Shiv Expert Disc 2021
search
  • Specialized Shiv Expert Disc 2021

Specialized Shiv Expert Disc 2020

Darmowa dostawa kurierem 
100 dni na wymianę lub zwrot
41 599,00 zł
34 990,00 zł Zniżka 15,89%
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 34 990,00 zł
Chwilowy brak

Oblicz ratę w Credit Agricole

Oblicz ratę BNP

Informacje o ratach

Nigdy nie trzymamy się kurczowo obowiązujących zasad. Tym bardziej, kiedy odstępstwa od reguł UCI są po prostu konieczne, by Shiv mógł być tak niewiarygodnie szybki. Jest oczywiście aerodynamiczny, dopasowany i ma schowki na jedzenie/picie, ale posiada też szereg nowinek. Ma hamulce tarczowe. Łatwo go złożyć do transportu. Aerodynamicznie rozwiązane schowki i optymalne dopasowanie wyraźnie zwiększają prędkość. Jest tylko jeden sprzęt, który w nadchodzącym sezonie wyraźnie przybliży Cię do miejsca na podium - Shiv Disc.

W myśl zasady, że sprzęt ma być gotowy do jazdy od progu sklepu, wyposażyliśmy go w starannie dobrany, najszybszy możliwy osprzęt. Obejmuje on karbonowe koła Roval C38, precyzyjną grupę Shimano Ultegra Di2 oraz nowe siodełko Sitero Expert.

  • Niewiarygodnie aerodynamiczna rama z karbonu FACT nie spełnia wymogów UCI, ale za to nie stawia oporu przy bocznym wietrze. Łatwo ją przewieźć, wyregulować, schować w niej picie i jedzenie (dzięki Hydration i Nutrition Fuelcell) oraz idealnie dopasować do swoich potrzeb. W porównaniu z najszybszym Shivem 2011 (Fuelcell, brak podkładek sterów, wewnętrzne prowadzenie linek, bidon BTA), Shiv Disc jest prawie o minutę szybszy na trasie Kona. W porównaniu ze standardowym Shivem poprzedniej generacji o kilka minut. Nieważne, ile prowiantu chcesz zabrać w trasę - i tak będziesz najszybszy w całej stawce.
  • O co dokładnie chodzi z tym odżywianiem się w trasie? Podobnie jak pierwotny Shiv, również Shiv Disc ma systemy przechowywania napojów i żywności (odpowiednio Hydration i Nutrition Fuelcell), ale zostały one poddane istotnym zmianom. Prawdę mówiąc zaprojektowaliśmy je od nowa. Przesunęliśmy Hydration Fuelcell z wnętrza ramy na tył roweru i jest teraz całkowicie (z wężykiem włącznie) schowany w ramie, dając większą pojemność i nie wpływając na aerodynamikę. Z kolei Nutrition Fuelcell korzysta z większej objętości rury dolnej zbudowanej zgodnie z koncepcją "Nowy kształt prędkości", w której mieści się teraz więcej przekąsek. Ile dokładnie? 10 do 12 żelów, 4-5 batonów lub 5-6 przekąsek. Oczywiście można go łatwo wyjąć i uzyskać dostęp do Shimano Di2 A-Junction Box lub zestawu do naprawy przebitej opony.
  • Zadbaliśmy również o odpowiednio duży zakres indywidualnego dopasowania Shiva. Rama dostępna jest w czterech różnych rozmiarach, opracowanych na podstawie danych z tysiąca rzeczywistych sesji fittingu Retül. Nasza wyszukiwarka Shiv Finder pozwala znaleźć optymalny rozmiar po wprowadzeniu danych aktualnej pozycji jazdy i od samego początku jeździć w najbardziej aerodynamicznej pozycji.
  • Duży zakres regulacji kierownicy, przystawki czasowej i podkładek oznacza możliwość idealnego dopasowanie kokpitu do własnych potrzeb. Chcesz zmienić wysięg kierownicy? Po prostu poluzuj jedną śrubę i zmień kąt nachylenia. Sama kierownica umożliwia regulację do przodu, do tyłu i zmianę rozstawu podkładek - zarówno do swobodnej, jak agresywnej pozycji. Ogromną zaletą roweru jest łatwość przygotowania do transportu. Wystarczy złożyć kierownicę z widelcem, odkręcić kokpit i Shiv jest gotowy do przewiezienia na zawody. Prościej już się po prostu nie da.
RAMA S-Works FACT 11r carbon, FACT IS construction, crosswind-optimized airfoils, OSBB, Integrated Fit System, Integrated Nutrition and Hydration Fuelcell, flat-mount disc
ZAWIESZENIE
WIDELEC FACT carbon, integrated Fit System, flat-mount disc, 12x100mm thru-axle
KOKPIT
KIEROWNICA Specialized Shiv Aerobar, carbon, variable stack adjust
OWIJKA Roubaix S-Wrap
SIODŁO Sitero Expert Gel, hollow Ti rails
SZTYCA Shiv Disc Carbon Post - 0mm Offset
HAMULCE
PRZEDNI HAMULEC TRP HD-T910, hydraulic disc
TYLNY HAMULEC TRP HD-T910, hydraulic disc
NAPĘD
PRZEDNIA PRZERZUTKA Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on
TYLNA PRZERZUTKA Shimano Ultegra Di2 R8050, 11-speed
KASETA Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11-28t
MECHANIZM KORBOWY Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed, 52/36T
SUPORT Praxis, BB30 for Shimano
ŁAŃCUCH Shimano Ultegra, 11-speed
KOŁA I OPONY
PRZEDNIE KOŁO Roval C 38 Disc, carbon, tubeless-ready, 38mm depth, 24h
TYLNE KOŁO Roval C 38 Disc, carbon, tubeless-ready, 38mm depth, 24h
PRZEDNIA PIASTA Tubeless Valve
PRZEDNIA OPONA Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x24mm
TYLNA OPONA Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x24mm
DĘTKI Turbo Ultralight, 48mm Presta valve
Indeks
97419-3001
Typ hamulca
Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy
2020
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Carbon
Typ widelca
Carbon
Rozmiar koła
28"
Przerzutka
Tak

Specyficzne kody

ean13
0888818427765

Dostawa roweru gotowego do jazdy

Dostawy rowerów firmy Specialized realizowane są wyłącznie w sposób bezpośredni, a dostarczany rower jest już złożony przez nasz serwis.

Obowiązkowy przegląd

Nie później niż w ciągu 2 miesięcy od daty zakupu roweru, w dowolnym autoryzowanym serwisie Specialized. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu, o ewentualnej opłacie decyduje serwis.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.