• Chwilowy brak
Specialized Stumpjumper EVO Pro 2021
search
  • Specialized Stumpjumper EVO Pro 2021

Specialized Stumpjumper EVO Pro 2021

Darmowa dostawa kurierem 
100 dni na wymianę lub zwrot
37 999,00 zł
Chwilowy brak

Oblicz ratę w Credit Agricole

Oblicz ratę BNP

Informacje o ratach

Stumpjumper EVO Pro to ciągła jazda na pełnym gazie. Całkowicie nowy design, geometria S-Sizing z regulacją kąta pochylenia główki ramy i 150 mm skoku wyraźnie dają do zrozumienia, jakie jest jego przeznaczenie. Oczywiście nie mogło zabraknąć klasowego osprzętu, precyzyjnie wybranego pod kątem niskiej masy.

Zawieszenie Fox Factory? Zgadza się. Karbonowe koła 30 mm? Zgadza się. Napęd XO1 Eagle? Oczywiście! Stumpjumper EVO Pro ma wszystkie najlepsze łakocie w przystępnej cenie.

  • 150MM SKOK, KTÓRY UJARZMIA SZLAKI Wszystkie zawieszenia świata są bezużyteczne bez odpowiedniej kinematyki, dlatego stała ona w centrum nowego designu Stumpjumpera. Dzięki wiedzy nabytej przy projektowaniu zawieszenia w Enduro i ponad 1000 godzin pracy nad zawieszeniem w terenie i w laboratorium, znacznie poprawiliśmy pedałowanie, jednocześnie tworząc sprawne, wydajne i żywe odczucie jazdy, za którym tęsknisz. Zwiększyliśmy odporność na przysiady, dzięki czemu zawieszenie jest bardziej odporne na kołysanie, a następnie jeszcze bardziej poprawiliśmy skuteczność uderzeń na krawędziach. Konkluzja? Całkowicie nowy Stumpjumper zjeżdża z pełną kontrolą i z łatwością podjeżdża na wzniesienia.
  • REGULOWANA GEOMETRIA Geometria S-size nowego Stumpjumpera EVO jest najbardziej progresywna ze wszystkich dotąd przez nas zaprojektowanych. Długi, niski, luźny widelec z krótkim offsetem, bardziej stromy kąt nachylenia sztycy - to wszystko jest w centrum zainteresowania, ponieważ sprawia, że jazda jest lepsza. Ale idealna geometria jest inna dla każdego rowerzysty, dlatego geometria nowego Stumpjumpera EVO jest w pełni regulowana z sześcioma różnymi ustawieniami. Nie tylko jesteś w stanie regulować wysokość suportu o 10 mm, ale możesz przekręcić główkę ramy o dwa stopnie. Wreszcie, jeśli chcesz przejść do trybu pełnej zabawy, EVO umożliwia wprowadzenie 27,5-calowego tylnego koła w połączeniu z 29-calowym przednim.
  • RIDER-FIRST ENGINEERED™ Technologia Rider-First Engineered™ wykorzystuje specyficzne dla rozmiaru podejście do charakterystyki jazdy, które gwarantuje, że każda rama działa bez zarzutu. Niezależnie od tego, czy jeździsz na S1, czy potrzebujesz długiego S6, doświadczysz tych samych właściwości jazdy — perfekcyjne pokonywanie zakrętów i zrównoważona sztywność przednia i tylna, przy możliwie najmniejszej wadze.
  • SWAT ™ Kiedy w 2016 roku wprowadziliśmy schowek SWAT ™ do Stumpjumpera, zwiększyliśmy przestrzeń w kieszeni i dodaliśmy miejsce na pompki oraz płaskie akcesoria. W nowym Stumpjumperze zachowaliśmy te same cechy konstrukcyjne, ale zwiększyliśmy objętość i dodaliśmy pojemnik na wodę SWAT ™, który daje dodatkowe 650ml wody ukrytej w rurze dolnej. Tak, to ten sam rozmiar co mała butelka.
RAMA FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
SWAT Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder
ZACISK SZTYCY Alloy, 38.6
ZAWIESZENIE
AMORTYZATOR FOX FLOAT DPX2 Factory, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, Kashima coat, 3-position adjustment w/ Open Mode adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
WIDELEC FOX FLOAT 36 Factory, GRIP2 damper, Kashima Coating, 15x110mm, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
KOKPIT
MOSTEK Deity Copperhead, 35.0mm
KIEROWNICA Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm, 35.0mm
CHWYTY KIEROWNICY Deity, Knuckleduster, Black
SIODŁO Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails
SZTYCA Fox Transfer Factory, 30.9, 1X remote, (S1:125mm, S2/S3: 155mm, S4-S6: 175mm)
HAMULCE
PRZEDNI HAMULEC SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
TYLNY HAMULEC SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
NAPĘD
TYLNA PRZERZUTKA Sram X01 Eagle, 12-speed
MANETKI SRAM X01, trigger, 12-speed
ŁAŃCUCH SRAX X01 Eagle, 12-speed
MECHANIZM KORBOWY SRAM Descendant Carbon, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
ZĘBATKI Steel, 30T
KOŁA
OBRĘCZE Roval Traverse Carbon 29, hookless carbon, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready
PRZEDNIA PIASTA DT Swiss 350, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
TYLNA PIASTA DT Swiss 350, Star Ratchet, 36t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
SZPRYCHY DT Competition Race
PRZEDNIA OPONA Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 29x2.3"
TYLNA OPONA Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 29x2.3"
DĘTKI Standard, Presta valve
NAPĘD
SUPPORT SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
KASETA SRAM XG-1295 Eagle, 10-52t
Indeks
96321-1202
Typ hamulca
Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy
2021
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Carbon
Typ widelca
Aluminium
Rozmiar koła
29"
Przerzutka
Tak

Specyficzne kody

ean13
0888818694884

Dostawa roweru gotowego do jazdy

Dostawy rowerów firmy Specialized realizowane są wyłącznie w sposób bezpośredni, a dostarczany rower jest już złożony przez nasz serwis.

Obowiązkowy przegląd

Nie później niż w ciągu 2 miesięcy od daty zakupu roweru, w dowolnym autoryzowanym serwisie Specialized. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu, o ewentualnej opłacie decyduje serwis.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.