Rower szosowy LIV Langma Advanced Pro Disc 1 golden haze 2024
search
  • Rower szosowy LIV Langma Advanced Pro Disc 1 golden haze 2024
  • Rower szosowy LIV Langma Advanced Pro Disc 1 golden haze 2024
  • Rower szosowy LIV Langma Advanced Pro Disc 1 golden haze 2024
  • Rower szosowy LIV Langma Advanced Pro Disc 1 golden haze 2024
  • Rower szosowy LIV Langma Advanced Pro Disc 1 golden haze 2024
  • Rower szosowy LIV Langma Advanced Pro Disc 1 golden haze 2024

Rower szosowy LIV Langma Advanced Pro Disc 1 golden haze 2024

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot 

13 789,00 zł

Ten rower w kolorze Golden Haze łączy lekką i wytrzymałą ramę kompozytową Advanced z nowoczesnym napędem Shimano 105 Di2 2x12, gwarantującym płynną i precyzyjną zmianę biegów. Wyposażony w karbonową kierownicę Liv Contact SLR oraz karbonowy wspornik siodła, zapewnia komfort i doskonałą kontrolę podczas jazdy. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105 oraz system RideSense Bluetooth dodają bezpieczeństwa i pozwalają na zaawansowane monitorowanie parametrów jazdy.

Kolor – Golden Haze
Rama – kompozyt Advanced, kompatybilna z RideSense, flat-mount disc, oś przelotowa 12x142mm, maksymalny rozmiar opony 700x32mm
Widelec – kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive2 (1 1/4" x 1 1/2"), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm, maksymalny rozmiar opony 700x32mm
Tylny amortyzator – brak
Kierownica – Liv Contact SLR, 31.8mm, karbon
Wspornik kierownicy – Giant Contact SL, 31.8mm, aluminium
Wspornik siodła – Giant Variant, karbon
Siodło – Liv Alacra SL
Pedały – brak
Manetki – Shimano 105 Di2, 2x12 biegów
Przerzutka przednia – Shimano 105 Di2
Przerzutka tylna – Shimano 105 Di2
Hamulce – Shimano 105 Di2, hydrauliczne, tarcze Shimano SM-RT70 (przód 160mm, tył 140mm)
Dźwignie hamulca – Shimano 105 Di2
Kaseta / Wolnobieg – Shimano 105, 12-rzędowa, zakres 11-34T
Łańcuch – KMC X12, zoptymalizowany pod e-bike
Korba – Shimano 105, 36/52T
Środek suportu – Shimano SM-BB71-41B, press fit
Obręcze – Giant SLR 2 36 Carbon Disc, ETRTO: 22-622, wysokość 36mm, tubeless ready, hookless, karbonowe
Piasty – przód Giant, CenterLock, oś przelotowa 12mm; tył Giant, bębenek 3-zapadkowy, CenterLock, oś przelotowa 12mm
Szprychy – Sapim Sprint, przód 24, tył 24
Opony – Giant Gavia Course 1, 60TPI, R-Shield, tubeless, 700x25c (28mm), zwijane
Dodatki – RideSense Bluetooth do monitorowania parametrów jazdy, uchwyt komputera, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, łyżka do opon, instrukcja)

Liv
Indeks
1065012105
Typ hamulca
Tarczowy hydrauliczny
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Kompozyt
Typ widelca
Carbon
Rozmiar koła
28"

Dostawa roweru gotowego do jazdy

Dostawy rowerów firmy Giant i Liv realizowane są wyłącznie w sposób bezpośredni, a dostarczany rower jest już złożony przez nasz serwis.

Obowiązkowy przegląd

Nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu roweru. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu, o ewentualnej opłacie decyduje serwis.

Warunki gwarancji Giant oraz Liv obowiązujące od 5.04.2023

Giant Polska udziela gwarancji wyłącznie na ramy, sztywne widelce oraz oryginalne (zamontowane fabrycznie) komponenty każdego nowego roweru Giant/Liv w zakresie wad materiałowych i technologicznych, na niżej opisanych warunkach:

Gwarancja dożywotnia:

 • udzielana jest na ramę roweru dla pierwszego właściciela, z wyjątkiem modeli przeznaczonych do zjazdów, pod warunkiem wykonania pierwszego przeglądu u autoryzowanego sprzedawcy nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu roweru. Przegląd może być dodatkowo płatny, o ewentualnej wysokości opłaty decyduje autoryzowany sprzedawca Giant/Liv. O wysokości opłaty uprawniony z gwarancji zostanie powiadomiony przed przystąpieniem do przeglądu.

Gwarancja na okres 5 lat:

 • udzielana jest na ramę roweru pierwszemu oraz każdemu kolejnemu właścicielowi na okres 5 lat od daty zakupu pierwszego właściciela, z wyjątkiem modeli przeznaczonych do zjazdów, w przypadku niewykonania pierwszego przeglądu (o którym mowa powyżej) bądź wykonania go po upływie 3 miesięcy od daty zakupu roweru.

Gwarancja na okres 10 lat: 

• udzielana jest na widelce sztywne.

Gwarancja na okres 3 lat: 

• udzielana jest na ramę roweru w modelach przeznaczonych do zjazdów.

Gwarancja na okres 2 lat:

 • udzielana jest na wszystkie pozostałe części, w tym m.in. elementy zawieszenia tylnego i łączniki zawieszenia, z wyłączeniem: części innych marek niż Giant/Liv, widelców amortyzowanych oraz tylnych amortyzatorów niebędących własnością Giant/Liv. Wszystkie części innych marek niż Giant/Liv podlegają wyłącznie gwarancji  udzielonej przez ich oryginalnego producenta, o ile taka została udzielona.

Gwarancja na okres 1 roku:

 • udzielana jest na powłokę lakierniczą i elementy grafiki.

UWAGA: 

Użytkownik nowego roweru Giant/Liv, który chce skorzystać z dożywotniej gwarancji na ramę, z wyjątkiem ram przeznaczonych do zjazdów, zobowiązany jest do wykonania pierwszego przeglądu u autoryzowanego sprzedawcy firmy Giant/Liv nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu roweru, co musi być potwierdzone wpisem w karcie gwarancyjnej. W przypadku niewykonania przeglądu, o którym mowa, bądź wykonania go później niż po 3 miesiącach, obowiązuje gwarancja pięcioletnia. W terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji Giant Polska udzieli uprawnionemu z gwarancji odpowiedzi na reklamację, w której ustosunkuje się do zgłoszonych zastrzeżeń i roszczeń oraz postawionych zarzutów. W odpowiedzi na reklamację Giant Polska wskaże czy zgłoszona reklamacja jest zasadna i zostanie uwzględniona czy też nie zasługuje na uwzględnienie, a następnie uzasadni zajęte stanowisko. Uprawniony z gwarancji może żądać naprawy lub wymiany komponentów, co do których wnosi reklamację z tytułu ich niezgodności z umową.

Giant Polska może dokonać wymiany, gdy uprawniony z gwarancji żąda naprawy lub może dokonać naprawy, gdy uprawniony z gwarancji żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie reklamowanego komponentu do zgodności z umową w sposób wybrany przez uprawnionego z gwarancji jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Giant Polska. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Giant Polska, może on odmówić doprowadzenia komponentu do zgodności z umową.

Przy ocenie nadmierności kosztów Giant Polska uwzględnia wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności komponentu z umową, wartość komponentu zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla uprawnionego z gwarancji powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia komponentu do zgodności z umową.

Giant Polska dokonuje naprawy lub wymiany poszczególnych wadliwych komponentów (części) na wolne od wad, o tej samej lub większej wartości w terminie do 45 dni (termin podyktowany i uzasadniony koniecznością sprowadzenia części podlegających wymianie) od daty otrzymania reklamacji uwzględniając specyfikę danego komponentu oraz cel, w jakim uprawniony z gwarancji go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Giant Polska.

Uprawniony z gwarancji udostępnia Giant Polska komponenty podlegające naprawie lub wymianie. Giant Polska odbiera od uprawnionego z gwarancji komponenty podlegające naprawie lub wymianie na swój koszt.

Jeżeli komponent, którego jakość jest kwestionowana został zamontowany przed ujawnieniem się braku jego zgodności z umową, Giant Polska demontuje komponent oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.

W każdym przypadku gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty zakupu roweru.

WYMAGANIA ODNOŚNIE DO MONTAŻU 

Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie nowe rowery oraz ramy zakupione u autoryzowanego sprzedawcy Giant/Liv i przygotowane przez tego sprzedawcę do użytkowania.

OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

 Cały rower wraz z wyposażeniem nie podlega wymianie lub zwrotowi.

WYŁĄCZENIA GWARANCJI 

Niniejsza gwarancja nie obejmuje: • normalnego zużycia części eksploatacyjnych m.in. takich jak opony, łańcuchy, oświetlenie, baterie, zębatki, klocki i tarcze hamulcowe, linki i przerzutki, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne; • modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji; • uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi; • uszkodzeń powłoki lakierniczej wynikających z narażenia roweru na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania go w takich warunkach; • uszkodzeń roweru wywołanych uprawianiem sportów wyczynowych oraz skutków uprawiania takich sportów w postaci wypadków i obrażeń ciała; • korozji będącej wynikiem niewłaściwej konserwacji, eksploatacji lub przechowywania produktu; • niewłaściwej konserwacji, montażu części lub złożenia produktu; • uszkodzeń połączeń gwintowych.

UTRATA GWARANCJI 

Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w następujących przypadkach: • upływ terminu gwarancji; • niewypełnienie karty gwarancyjnej; • dokonywanie napraw i/lub modyfikacji roweru poza serwisami autoryzowanych sprzedawców firmy Giant/Liv; • nieprzestrzeganie zaleceń Podręcznika Użytkownika, zwłaszcza dotyczących prawidłowej eksploatacji i konserwacji; • używanie roweru niesprawnego lub uszkodzonego, co może doprowadzić do dalszych jego uszkodzeń, a także do obrażeń ciała użytkownika.

POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji powinny być zgłaszane autoryzowanemu sprzedawcy Giant/Liv. Do rozpatrzenia roszczenia z tytułu gwarancji wymagany jest wiarygodny dowód zakupu oraz prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna. Roszczenia zgłaszane poza krajem zakupu mogą wiązać się z opłatami oraz innymi ograniczeniami. Okres gwarancyjny i szczegółowe postanowienia mogą się różnić w zależności od kraju i/lub od typu roweru. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o braku zgodności towaru z umową oraz przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Dobierz do zestawu


Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent Giant Manufacturing Co. Ltd. No. 19, Shunfan Road, Dajia District 437 74 Taichung Tajwan icare@giant.com.tw 04-24609099

Osoba odpowiedzialna Giant Polska Sp. z o.o. Osmańska 12 02-823 Warszawa Polska info@giant-polska.com.pl 22 395 65 90