• Tylko online
Rower Gravel Lapierre Crosshill CF 8.0 S translucent hex blue glossy 2025
search
  • Rower Gravel Lapierre Crosshill CF 8.0 S translucent hex blue glossy 2025
  • Rower Gravel Lapierre Crosshill CF 8.0 S translucent hex blue glossy 2025
  • Rower Gravel Lapierre Crosshill CF 8.0 S translucent hex blue glossy 2025
  • Rower Gravel Lapierre Crosshill CF 8.0 S translucent hex blue glossy 2025
  • Rower Gravel Lapierre Crosshill CF 8.0 S translucent hex blue glossy 2025
  • Rower Gravel Lapierre Crosshill CF 8.0 S translucent hex blue glossy 2025
  • Rower Gravel Lapierre Crosshill CF 8.0 S translucent hex blue glossy 2025
  • Rower Gravel Lapierre Crosshill CF 8.0 S translucent hex blue glossy 2025
  • Rower Gravel Lapierre Crosshill CF 8.0 S translucent hex blue glossy 2025

Rower Gravel Lapierre Crosshill CF 8.0 S translucent hex blue glossy 2025

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot

30 799,00 zł
Wysyłka w ciągu 24h

W cenie zawarty jest koszt usługi wstępnego przygotowania roweru o wartości 600 zł.

Rozmiar:

Ten rower gravelowy z ramą i widelcem z Carbon UD SL łączy lekkość, sztywność i komfort, idealny do jazdy po zróżnicowanych nawierzchniach. Wyposażony w precyzyjny napęd SRAM Force 12s oraz amortyzację RockShox Rudy Ultimate Race Day, zapewnia doskonałą kontrolę i płynność jazdy w terenie. Dodatkowo, koła DT Swiss GRC1600 SP z oponami WTB Raddler oraz akcesoria Lapierre, takie jak uchwyt na GoPro i adapter Garmin/Wahoo, zwiększają funkcjonalność i wygodę, czyniąc rower idealnym wyborem na długie, wymagające trasy.

  • Rama i widelec: Wykonane z Carbon UD SL, zapewniające lekkość, sztywność i komfort na zróżnicowanych nawierzchniach gravelowych.
  • Napęd: SRAM Force 12s z przednią przerzutką SRAM Force XPLR AXS i tylną przerzutką SRAM Force XPLR AXS, zapewniające precyzyjne, szybkie zmiany biegów na każdym terenie.
  • Hamulce: SRAM Paceline 160mm/160mm Centerlock, oferujące doskonałą siłę hamowania, nawet w trudnych warunkach terenowych.
  • Koła i opony: DT Swiss GRC1600 SP z oponami WTB Raddler TCS LIGHT 700x44c, zapewniające niezrównaną przyczepność i stabilność na gravelu.
  • Amortyzacja: RockShox Rudy Ultimate Race Day z 30mm travel i 45mm offset, oferujące komfort i kontrolę na nierównych nawierzchniach.
  • Siodełko i komfort: Fizik Terra Argo X7 150mm, zapewniające wygodę na długich trasach gravelowych.
  • Kierownica: Lapierre Carbon gravel bar z odpowiednią szerokością i geometrią dla komfortu i kontroli w terenie.
  • Wydajność: SRAM Reverb AXS seatpost z 75mm travel, zwiększający komfort podczas jazdy po trudnym terenie.
  • Akcesoria: W zestawie Lapierre Thru axle z bottle opener lever, Go Pro Mount, oraz Garmin/Wahoo adapter, zwiększające funkcjonalność.
  • Waga i design: Nowoczesny, lekki design, idealny do wymagających tras gravelowych, z niską wagą zapewniającą optymalną wydajność i kontrolę.
Lapierre
Indeks
LCHTB440
Typ hamulca
Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy
2025
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Carbon
Typ widelca
Carbon
Rozmiar koła
28"

Specyficzne kody

ean13
3660423384711

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent LAPIERRE SAS Rue Edmond Voisenet BP 50573 21005 Dijon Cedex Francja privacy@accell-it-services.com