• Tylko online
Rower gravel Lapierre Pulsium 5.0 granatowy 2025
search
  • Rower gravel Lapierre Pulsium 5.0 granatowy 2025
  • Rower gravel Lapierre Pulsium 5.0 granatowy 2025
  • Rower gravel Lapierre Pulsium 5.0 granatowy 2025
  • Rower gravel Lapierre Pulsium 5.0 granatowy 2025
  • Rower gravel Lapierre Pulsium 5.0 granatowy 2025
  • Rower gravel Lapierre Pulsium 5.0 granatowy 2025

Rower gravel Lapierre Pulsium 5.0 granatowy 2025

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot

11 499,00 zł
Wysyłka w ciągu 24h

W cenie zawarty jest koszt usługi wstępnego przygotowania roweru o wartości 600 zł.

Rozmiar:

Rower wyposażony w lekką i sztywną ramę oraz widelec z węgla UD SL oferuje wyjątkowy komfort i stabilność, idealny do długich tras szosowych i dynamicznych zjazdów. Napęd Shimano 105 R7100 12s zapewnia płynne zmiany biegów i szeroki zakres przełożeń, a system hamulcowy Shimano SM-RT70 z tarczami Centerlock gwarantuje pewne hamowanie w każdych warunkach. Dzięki lekkiej wadze, innowacyjnym akcesoriom i komfortowym komponentom, rower jest doskonałym wyborem dla rowerzystów szukających wydajności i niezawodności na asfaltowych drogach i w trudniejszych warunkach.

  • Rama i widelec: Wykonane z lekkiego i wytrzymałego węglowego materiału UD SL, rama i widelec zapewniają wyjątkową sztywność i komfort jazdy, idealne do długich tras szosowych i wymagających zjazdów.

  • Napęd: Napęd Shimano 105 R7100 12s z przednią przerzutką Shimano 105 R7100 Brazed-On oraz tylną przerzutką Shimano 105 R7100, oferuje płynne zmiany biegów i szeroki zakres przełożeń (50-34T z przodu, 11-34T z tyłu), idealny do różnych warunków drogowych.

  • Hamulce: Shimano SM-RT70 160mm/140mm z tarczami Centerlock, oferują mocne i niezawodne hamowanie w każdych warunkach, zapewniając bezpieczeństwo na zjazdach i w trudnym terenie.

  • Koła i opony: Koła Lapierre Road Alloy Disc o szerokości 21mm, kompatybilne z systemem tubeless, oraz opony Continental Ultra Sport III SL 32-622 zapewniają niskie opory toczenia i doskonałą przyczepność na szosie.

  • Komfort jazdy: Siodełko Selle Italia Model X Superflow 145mm oraz ergonomiczne chwyty Lapierre Tape zapewniają komfort nawet na długich trasach. Kierownica Lapierre alloy (z flarem 10°) oraz dopasowany stem (od 80mm w rozmiarze XS do 120mm w XL i XXL) umożliwiają optymalną pozycję jazdy.

  • Technologia i akcesoria: Rowery wyposażone w innowacyjne akcesoria, takie jak Thru axle multitool lever, GPS mount dla Garmin & Wahoo adapter, co podnosi funkcjonalność roweru, zwłaszcza w długich trasach.

  • Waga: Zaledwie 9,8 kg, co czyni rower lekkim i dynamicznym, idealnym do szybkiej jazdy po asfalcie oraz intensywnej jazdy w różnych warunkach.

  • Zastosowanie: Rower doskonale sprawdzi się na trasach szosowych, zapewniając wydajność, komfort i precyzyjne prowadzenie. Idealny wybór dla rowerzystów szukających niezawodnego i lekkiego roweru do długich wypraw oraz codziennej jazdy.

Lapierre
Indeks
LPNTA440
Typ hamulca
Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy
2025
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Carbon
Typ widelca
Carbon
Rozmiar koła
28"

Specyficzne kody

ean13
3660423388962

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent LAPIERRE SAS Rue Edmond Voisenet BP 50573 21005 Dijon Cedex Francja privacy@accell-it-services.com