• Tylko online
  • Brak
Kross Esker 5.0 GRX szary połysk 2024
search
  • Kross Esker 5.0 GRX szary połysk 2024
  • Kross Esker 5.0 GRX szary połysk 2024
  • Kross Esker 5.0 GRX szary połysk 2024
  • Kross Esker 5.0 GRX szary połysk 2024
  • Kross Esker 5.0 GRX szary połysk 2024
  • Kross Esker 5.0 GRX szary połysk 2024
  • Kross Esker 5.0 GRX szary połysk 2024
  • Kross Esker 5.0 GRX szary połysk 2024

Kross Esker 5.0 GRX szary połysk 2024

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot

4 898,00 zł
Brak

  • Rama i widelec

    • Materiał ramy: ALUMINIUM
    • Widelec: CARBON
    • Skok widelca: BRAK
    • Tylny amortyzator: BRAK
    • Skok tylnego amortyzatora: BRAK
    • Wykończenie lakieru: POŁYSK
    • Kolor ramy: SZARY
  • Napęd

    • Przerzutka przednia: SHIMANO GRX RX400
    • Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RX400
    • Manetki: SHIMANO GRX RX400
    • Korba: FSA OMEGA MODULAR
    • Koronki: 46T-30T, (S, M - 172,5 MM; L, XL - 175 MM)
    • Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG500
    • Zakres kasety/wolnobiegu: 11-34T
    • Ilość przełożeń: 20
    • Suport: FSA MEGAEXO BB-4000
    • Łańcuch: SHIMANO HG54
  • Koła

    • Piasta przednia: SHIMANO GRX RS470
    • Piasta tylna: SHIMANO GRX RS470
    • Obręcze: DT SWISS R500
    • Opony: WTB RIDDLER COMP 700X45C
  • Hamulce

    • Hamulec przedni: SHIMANO GRX RX400
    • Hamulec tylny: SHIMANO GRX RX400
    • Dźwignie hamulca: SHIMANO GRX RX400
    • Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT66 180
    • Tarcze hamulcowe tył: SHIMANO RT30 160
  • Komponenty

    • Kierownica: ALUMINIUM 420 MM 31.8
    • Wspornik kierownicy: ALUMINIUM 60MM/31,8/12°
    • Siodło: SELLE ROYAL COMFORT GROOVE
    • Stery: FSA 1-1/8"/1.5"
    • Chwyty: KROSS EVA
    • Pedały: BRAK
    • Informacje dodatkowe

      • Waga [kg]: OK. 10,8
Indeks
KREK5Z28X20M006664
Typ hamulca
Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy
2024
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Aluminium
Typ widelca
Carbon
Rozmiar koła
28"

Specyficzne kody

ean13
5902262080149

Wysyłka

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik. Rower powinien być przekazany serwisowi rowerowemu, który zajmie się przykręceniem tych elementów odpłatnie. O opłacie decyduje serwis.

Regulacja roweru

Jeśli chcesz aby Twój rower działał precyzyjnie należy wykonać obowiązkowy przegląd po około 30 dniach od zakupu (Kross,Romet, Le Grand, Author, Dartmoor, Accent), Merida 80 km lub 5 godzin użytkowania. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.