• Tylko online
  • Brak
Accent Freak Carbon GRX szary 2024 + eBon 200 zł
search
  • Accent Freak Carbon GRX szary 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon GRX szary 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon GRX szary 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon GRX szary 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon GRX szary 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon GRX szary 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon GRX szary 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon GRX szary 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon GRX szary 2024 + eBon 200 zł

Accent Freak Carbon GRX szary 2024 + eBon 200 zł

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem
100 dni na wymianę lub zwrot
8 823,00 zł
Brak

Freak w wersji z napędem Shimano GRX zyskuje nowe, efektowne malowanie. Wyposażony jest w dwurzędową korbę o niezwykle uniwersalnym układzie 46/30T. Dzięki temu doskonale sprawdzi się w każdym terenie, zarówno podczas długich wypraw z bagażami, jak i leśnych szaleństw. Całość uzupełniają komponenty Accent, w tym koła z nowej, dedykowanej do gravelu linii TGR.

RAMA: Accent Freak, carbon

WIDELEC: Accent Freak, carbon

STERY: Accent HI-EXE Taper, zintegrowane

KORBA: Shimano GRX RX600, 46/30T,172,5mm (rozmiar XS - 170mm) P

RZERZUTKA PRZEDNIA: Shimano GRX RX400

PRZERZUTKA TYLNA: Shimano GRX RX400

MANETKI: Shimano GRX RX400, 2x10

KASETA: Shimano HG500, 11-32T

ŁAŃCUCH: Shimano HG54

PIASTA PRZEDNIA: Accent EXE v2, 100x12mm, 28H

PIASTA TYLNA: Accent EXE v2, 142x12mm, 28H, Shimano 10

HAMULCE: Shimano GRX RX400, hydrauliczne

OBRĘCZE: Accent TGR ADV, 28H

SZPRYCHY: Sapim D-Light

OPONY: Panaracer GravelKing 700x43C, zwijane

PEDAŁY: -

KIEROWNICA: Accent Furious

CHWYTY KIEROWNICY: AC-TAPE

WSPORNIK KIEROWNICY: Accent TGR

WSPORNIK SIODEŁKA: Accent Fir, 27,2mm

SIODEŁKO: Accent Furious

WAGA: 9.88 kg (rozmiar M)

Indeks
600-23-50_ACC
Typ hamulca
Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy
2024
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Carbon
Typ widelca
Carbon
Rozmiar koła
28"

Specyficzne kody

ean13
5902891393672

Wysyłka

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik. Rower powinien być przekazany serwisowi rowerowemu, który zajmie się przykręceniem tych elementów odpłatnie. O opłacie decyduje serwis.

Regulacja roweru

Jeśli chcesz aby Twój rower działał precyzyjnie należy wykonać obowiązkowy przegląd po około 30 dniach od zakupu (Kross,Romet, Le Grand, Author, Dartmoor, Accent), Merida 80 km lub 5 godzin użytkowania. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.