• Tylko online
Accent Freak Carbon Apex biały 2024 + eBon 200 zł
search
  • Accent Freak Carbon Apex biały 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon Apex biały 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon Apex biały 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon Apex biały 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon Apex biały 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon Apex biały 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon Apex biały 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon Apex biały 2024 + eBon 200 zł
  • Accent Freak Carbon Apex biały 2024 + eBon 200 zł

Accent Freak Carbon Apex biały 2024 + eBon 200 zł

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem
100 dni na wymianę lub zwrot
9 598,00 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Rozmiar:

Karbonowa rama i widelec w śnieżnobiałym malowaniu są podstawą do zbudowania roweru na szutry i bezdroża, przystosowanego do dłuższych wyjazdów w nieznane. Miłośnicy wypraw i bikepackingu docenią liczne otwory do mocowania bagażnika, sakw czy dodatkowego koszyka na bidon. W tej wersji Freak wyposażony jest w napęd SRAM Apex 1x11, koła z gravelowej serii Accent TGR i sprawdzone komponenty naszej marki.

RAMA: Accent Freak, carbon

WIDELEC: Accent Freak, carbon

STERY: Accent HI-EXE Taper, zintegrowane

KORBA: Sram Apex 1, 42T, 170mm

PRZERZUTKA TYLNA: Sram Apex 1

MANETKI: Sram Apex 1, 1x11

KASETA: Sunrace CSMS7 11-rzędowa, 11-42T

ŁAŃCUCH: Sram PC1110

PIASTA PRZEDNIA: Accent EXE v2, 100x12mm, 28H

PIASTA TYLNA: Accent EXE v2, 142x12mm, 28H, Shimano 10

HAMULCE: Sram Apex, hydrauliczne

OBRĘCZE: Accent TGR ADV, 28H

SZPRYCHY: Sapim D-Light

OPONY: Panaracer GravelKing 700x43C, zwijane

PEDAŁY: -

KIEROWNICA: Accent Furious

CHWYTY KIEROWNICY: AC-TAPE

WSPORNIK KIEROWNICY: Accent TGR

WSPORNIK SIODEŁKA: Accent Fir, 27,2mm

SIODEŁKO: Accent Furious

WAGA: 9.7 kg (rozmiar M)

Indeks
600-23-47_ACC
Typ hamulca
Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy
2024
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Carbon
Typ widelca
Carbon
Rozmiar koła
28"

Specyficzne kody

ean13
5902891393641

Wysyłka

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik. Rower powinien być przekazany serwisowi rowerowemu, który zajmie się przykręceniem tych elementów odpłatnie. O opłacie decyduje serwis.

Regulacja roweru

Jeśli chcesz aby Twój rower działał precyzyjnie należy wykonać obowiązkowy przegląd po około 30 dniach od zakupu (Kross,Romet, Le Grand, Author, Dartmoor, Accent), Merida 80 km lub 5 godzin użytkowania. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.