• Tylko online
Rower górski Lapierre Prorace CF 9.9 granatowy 2025
search
  • Rower górski Lapierre Prorace CF 9.9 granatowy 2025
  • Rower górski Lapierre Prorace CF 9.9 granatowy 2025
  • Rower górski Lapierre Prorace CF 9.9 granatowy 2025
  • Rower górski Lapierre Prorace CF 9.9 granatowy 2025
  • Rower górski Lapierre Prorace CF 9.9 granatowy 2025
  • Rower górski Lapierre Prorace CF 9.9 granatowy 2025
  • Rower górski Lapierre Prorace CF 9.9 granatowy 2025
  • Rower górski Lapierre Prorace CF 9.9 granatowy 2025
  • Rower górski Lapierre Prorace CF 9.9 granatowy 2025

Rower górski Lapierre Prorace CF 9.9 granatowy 2025

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot

26 399,00 zł
Wysyłka w ciągu 24h

W cenie zawarty jest koszt usługi wstępnego przygotowania roweru o wartości 600 zł.

Rozmiar:

Ten rower to idealny wybór dla pasjonatów wyścigów XC, łączący lekką, wytrzymałą ramę z węgla Carbon UD SLI TEAM i precyzyjną amortyzację RockShox SID SL Ultimate. Napęd SRAM XO Eagle T-TYPE zapewnia płynne przejścia między biegami, a zestaw kół Lapierre XC SL carbon 29” z oponami Maxxis Rekon Race EXO TR gwarantuje doskonałą przyczepność i wytrzymałość na trudnym terenie. Dzięki komponentom takim jak kierownica FSA SL-K FLAT Carbon i siodełko Fizik Argo Vento X, rower łączy wydajność z komfortem, zapewniając niezawodność w długotrwałych, intensywnych wyścigach.

  • Rama: Wykonana z lekkiego, wytrzymałego węgla Carbon UD SLI TEAM, zapewniającego doskonałą sztywność i komfort w wymagającym terenie.
  • Amortyzacja: Widelec RockShox SID SL Ultimate z 100 mm skoku, 44 mm offsetem i technologią Twistloc Ultimate 3Pos, idealny do precyzyjnego dostosowania skoku na różnych szlakach.
  • Napęd: Napęd SRAM XO Eagle T-TYPE z 12-biegową kasetą (10-52T), przednia korba SRAM XO Eagle DUB 34T z długościami ramion 170 mm (S) i 175 mm (M, L, XL) – płynna zmiana biegów w każdym terenie.
  • Hamulce: SRAM LEVEL Silver Stealth z 2-tłoczkowymi zaciskami oraz tarczami SRAM Centerline X 180 mm (przód) i 160 mm (tył), zapewniające mocne hamowanie i precyzyjną kontrolę w trudnych warunkach.
  • Koła: Zestaw kół Lapierre XC SL carbon 29” z systemem Boost XD driver i Centerlock, zapewniający optymalną sztywność i wytrzymałość.
  • Opony: Maxxis Rekon Race EXO TR 29x2.35 z technologią 3C MaxTerra, idealne do wyścigów i agresywnej jazdy na suchej nawierzchni.
  • Komponenty: FSA SL-K FLAT Carbon kierownica o szerokości 740 mm oraz Lapierre Carbon seatpost z offsetem 0 mm, zapewniające niską wagę i świetne właściwości jezdne.
  • Napęd elektryczny: Rowery nie posiadają silnika elektrycznego (E-Bike: No), co czyni go idealnym wyborem dla miłośników klasycznej jazdy.
  • Dodatkowe akcesoria: Thru axle i Bottle opener lever oraz Tubeless valves dla wygodnego użytkowania i lepszej przyczepności na szlakach.
  • Siodło: Fizik Argo Vento X o szerokości 140 mm, komfortowe dla długotrwałych wyścigów i intensywnej jazdy.
Lapierre
Indeks
LPJTA390
Typ hamulca
Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy
2025
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Carbon
Typ widelca
Carbon
Rozmiar koła
29"

Specyficzne kody

ean13
3660423388863

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent LAPIERRE SAS Rue Edmond Voisenet BP 50573 21005 Dijon Cedex Francja privacy@accell-it-services.com