• Tylko online
Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
search
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł
  • Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł

Dartmoor Primal Evo 27.5 czerwony 2024 + eBon 150 zł

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem
100 dni na wymianę lub zwrot
4 613,00 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Rozmiar:

Primal to jeden z najbardziej uniwersalnych hardtaili w stajni Dartmoora. Idealny dla osób które chcą na rowerze robić wszystko: zjeżdżać, podjeżdżać, skakać, pompować na pumptracku lub czasem zaliczyć kilkadziesiąt kilometrów jazdy po leśnych ścieżkach. W wersji Evo wyposażony w optymalnie dobrane komponenty z przystępnej półki cenowej, w tym powietrzny amortyzator z pełną regulacją tłumienia oraz regulowana sztyca. Główne cechy: - Nowa rama z przeprojektowaną geometrią i hakiem UDH SRAM - Lekki widelec X-Fusion RC32 z damperem RC, aluminiowymi goleniami, osią w standardzie boost i skokiem 130mm - Pancerna przerzutka Microshift Advent 10-cio biegowa ze sprzęgłem i kasetą 11-48T, bardzo pozytywnie ocenione przez specjalistyczny portal Pinkbike.com, jako jeden z najlepszych budżetowych napędów enduro/trail i przetestowana w terenie przez nasz team R&D - Regulowana sztyca X-Fusion Manic - Przystosowane do zastosowania bezdętkowego obręcze Dartmoor Raptor o szerokości wewnętrznej 30 mm - Kokpit 31,8 mm z kompaktowym mostkiem Viper - Aluminiowe szerokoplatformowe pedały Vibe

RAMA: Red Devil połysk, AL 6061-T6

WIDELEC: X-Fusion RC32 27.5", Boost, travel 130mm, oś 15mm, tapered

STERY: Dartmoor Blink OEM

KORBA: FSA Gamma Pro, 175mm (XL,L) / 170mm (M,S)

ZĘBATKA: 32T, BCD 82mm

PRZERZUTKA TYLNA: Microshift AdventX RD-M6205GM (ze sprzęgłem) 1x10

MANETKI: Microshift AdventX SL-M9605-R, 10–rzędowa

KASETA: Microshift CS-H104, 11-48T ŁAŃCUCH: KMC X10

PIASTA PRZEDNIA: Dartmoor Reel Boost 110x15mm, 32H

PIASTA TYLNA: Dartmoor Reel Boost 148x12mm, 32H

HAMULCE: Shimano MT-400, 2-tłoczki, tarcze 180mm

OBRĘCZE: Dartmoor Raptor 27.5", 32H, F/V, tubeless ready

OPONY: Vee Tire Crown Gem 27.5x2.6, Wire, MPC

PEDAŁY: Dartmoor Vibe

KIEROWNICA: Dartmoor Tornado Hi 780mm, O31.8mm

CHWYTY KIEROWNICY: Dartmoor Maze Lite

WSPORNIK KIEROWNICY: Dartmoor Viper, O31.8mm

WSPORNIK SIODEŁKA: X-Fusion Manic, skok 170mm (L) / 150mm (M) / 125mm (S), O30.9mm

SIODEŁKO: Dartmoor Ferns OEM

WAGA: 14.75kg (bez pedałów)

Indeks
DART-A0264
Typ hamulca
Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy
2024
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Aluminium
Typ widelca
Aluminium
Rozmiar koła
27,5"

Specyficzne kody

ean13
5902891392859

Wysyłka

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik. Rower powinien być przekazany serwisowi rowerowemu, który zajmie się przykręceniem tych elementów odpłatnie. O opłacie decyduje serwis.

Regulacja roweru

Jeśli chcesz aby Twój rower działał precyzyjnie należy wykonać obowiązkowy przegląd po około 30 dniach od zakupu (Kross,Romet, Le Grand, Author, Dartmoor, Accent), Merida 80 km lub 5 godzin użytkowania. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Powiązane artykuły na blogu