• Tylko online
Dartmoor Bluebird Intro 29/27,5 granatowy 2024
search
  • Dartmoor Bluebird Intro 29/27,5 granatowy 2024
  • Dartmoor Bluebird Intro 29/27,5 granatowy 2024
  • Dartmoor Bluebird Intro 29/27,5 granatowy 2024
  • Dartmoor Bluebird Intro 29/27,5 granatowy 2024
  • Dartmoor Bluebird Intro 29/27,5 granatowy 2024
  • Dartmoor Bluebird Intro 29/27,5 granatowy 2024
  • Dartmoor Bluebird Intro 29/27,5 granatowy 2024
  • Dartmoor Bluebird Intro 29/27,5 granatowy 2024
  • Dartmoor Bluebird Intro 29/27,5 granatowy 2024
  • Dartmoor Bluebird Intro 29/27,5 granatowy 2024

Dartmoor Bluebird Intro 29/27,5 granatowy 2024

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem
100 dni na wymianę lub zwrot
5 868,00 zł
Wysyłka w ciągu 24h

W cenie zawarty jest koszt usługi wstępnego przygotowania roweru o wartości 600 zł.

Rozmiar:

Oficjalny i poważny z przodu, imprezowy z tyłu. Przedstawiamy pierwszy w naszej ofercie w pełni zawieszony rower typu Mullet. Dzięki kołom o różnej wielkości, przód 29” i tył 27,5”, Bluebird Intro Mullet płynnie pokonuje przeszkody i pozwala zwinnie skręcać. Autoreklama jest zbędna i nie będziemy przekonywać Cię o zaletach takiej konfiguracji. Po prostu wypróbuj ten rower, a się przekonasz! Główne cechy: - Skok zawieszenia przedniego/tylnego - 130/130 mm - Koła różnej wielkości – 29 cali z przodu i 27,5 cali z tyłu - Widelec X-Fusion MIG 29 z tłumikiem RC i aluminiowymi goleniami - Pancerna 10-cio biegowa przerzutka Microshift Advent ze sprzęgłem i kasetą 11-48T, bardzo pozytywnie ocenione przez specjalistyczny portal Pinkbike.com, jako jeden z najlepszych budżetowych napędów enduro/trail i przetestowana w terenie przez nasz team R&D - Nowe, przystosowane do zastosowania bezdętkowego obręcze Raptor o szerokości wewnętrznej 30 mm - Kokpit 31,8 mm z nowym, kompaktowym mostkiem Viper - Aluminiowe szerokoplatformowe pedały Vibe

RAMA: Steel Blue połysk, AL 6061-T6, skok 130mm

AMORTYZATOR TYLNY: X-Fusion O2 Pro R, 210x50mm

WIDELEC: X-Fusion Mig Air RC 29", Boost, skok 130mm, oś 15mm, tapered

STERY: Dartmoor Blink OEM

KORBA: FSA Gamma Pro, 175mm (L) / 170mm (M,S)

ZĘBATKA: 30T, BCD 82mm

PRZERZUTKA TYLNA: Microshift AdventX RD-M6205GM (ze sprzęgłem) 1x10

MANETKI: Microshift AdventX SL-M9605-R, 10–rzędowa

KASETA: Microshift CS-H104, 11-48T

ŁAŃCUCH: KMC X10

PIASTA PRZEDNIA: Dartmoor Reel Boost 110x15mm, 32H

PIASTA TYLNA: Dartmoor Reel Boost 148x12mm, 32H

HAMULCE: Shimano MT-201, 2-tłoczki, tarcze 180mm

OBRĘCZE: Dartmoor Raptor 29" (front) / Raptor 27.5" (rear), 32H, F/V, tubeless ready

OPONA PRZEDNIA: Vee Tire Crown Gem 29x2.3, Wire, MPC

OPONA TYLNA: Vee Tire Crown Gem 27.5x2.35, Wire, MPC

PEDAŁY: Dartmoor Vibe

KIEROWNICA: Dartmoor Tornado Low 780mm, O31.8mm

CHWYTY KIEROWNICY: Dartmoor Maze Lite

WSPORNIK KIEROWNICY: Dartmoor Viper, O31.8mm

WSPORNIK SIODEŁKA: alu 6061, 30.9x400mm (L) / 350mm (M, S)

SIODEŁKO: Dartmoor Ferns OEM

WAGA: 15.75kg (bez pedałów)

Indeks
DART-A0243
Typ hamulca
Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy
2024
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Aluminium
Typ widelca
Aluminium
Rozmiar koła
29" oraz 27,5"

Specyficzne kody

ean13
5902891392644

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent Velo sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305 44-100 Gliwice Polska office@velo.com.pl +48 (32) 330 67 00