

Wysyłka w ciągu 24h
Specialized Turbo Levo Alloy to rower, który zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających miłośników górskiej jazdy. Ten nowatorski pojazd ustawił poprzeczkę wyjątkowo wysoko - do jego doskonałości dążą obecnie wszyscy producenci rowerów górskich z napędem elektrycznym. Niesamowita wydajność roweru Specialized Turbo Levo Alloy pozwala na pokonywanie jeszcze bardziej wymagających szlaków i trudnych podjazdów. Zastosowanie najnowszych technologii oraz wieloletnie doświadczenie w tworzeniu rowerów górskich sprawiło, że pojazd ten to kwintesencja jakości jazdy, wysokiej mocy użytkowej i wyjątkowo dużego zasięgu.
Silnik Turbo Full Power 2.2 i jednostka sterująca MasterMind Turbo Control Unit (TCU) to kluczowe elementy, które sprawiają, że Specialized Turbo Levo Alloy jest jednym z najlepszych e-rowerów górskich na rynku. Połączenie to zapewnia nawet 4 x więcej mocy, która pozwala na odkrywanie nieznanych dotąd zakątków. Moment obrotowy silnika wynosi aż 90 Nm, a moc to 565 watów, co oznacza, że możesz cieszyć się szybką jazdą nawet przez pięć godzin.
Akumulator 500 Wh i jednostka sterująca Turbo Connect zapewniają rowerowi Specialized Turbo Levo Alloy najlepsze osiągi w swojej klasie. TCU wyświetla poziom naładowania baterii oraz tryb wspomagania, a także komunikuje się za pośrednictwem ANT+/Bluetooth® z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, aby przekazać Ci jeszcze więcej informacji o przebiegu jazdy. Rower Specialized Turbo Levo Alloy dzięki dwóm opcjom ustawienia geometrii dostosowany jest do różnego stylu jazdy. Z kolei obecność 150 mm skoku z tyłu sprawia, że dodatkowo pochłania wszelkie nierówności przy jednoczesnej dobrej reakcji na pedałowanie i adekwatnym przełożeniu mocy na podłoże. Specjalna konstrukcja z kołem 27,5" z tyłu i 29" z przodu zapewnia doskonałą przyczepność w każdym terenie.
Amortyzator tylny: |
|
|
Rama |
Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing |
|
Widelec: |
Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel |
|
Silnik/bateria: |
Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor / Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh / Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
|
Mechanizm korbowy: |
Praxis forged M30, custom offset, 160mm, SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel |
|
Manetki: |
SRAM GX Eagle, 12-speed |
|
Przerzutka tylna: |
SRAM GX Eagle, 12-speed |
|
Łańcuch: |
SRAM NX Eagle, 12-speed |
|
Kaseta: |
SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t |
|
Hamulce: |
Przód: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm | Tył: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
|
Obręcze: |
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
|
Piasty: |
Przód: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h | Tył: Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h |
|
Opony: |
Przód: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" | Tył: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6" |
|
Wspornik kierownicy: |
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
|
Kierownica: |
Alloy, 35mm diameter, 780mm width, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep |
|
Chwyty: |
Specialized Trail Grips |
|
Wspornik siodła: |
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm |
|
Siodło: |
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
Specyficzne kody
8 innych produktów w tej samej kategorii: