• Tylko online
Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
search
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł
  • Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł

Rower DIRT Dartmoor Shine Pro srebrny 2025 + eBon 200 zł

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem
100 dni na wymianę lub zwrot
7 965,00 zł
Wysyłka w ciągu 24h

W cenie zawarty jest koszt usługi wstępnego przygotowania roweru o wartości 600 zł.

Rozmiar:

Jeden z niewielu na świecie profesjonalny rower dirtowy z pełną amortyzacją. Shine to propozycja nie tylko dla osób skaczących wielkie dirty, ale też dla szukających więcej komfortu na rowerze i dbających o kondycję stawów i kręgosłupa. Rower sprawdzi się na dirtach, w skateparkach i na pumptrackach. Dla osób przyzwyczajonych do jazdy na fullu w górach będzie to lepsze rozwiązanie niż sztywna dirtówka. Główne cechy: - Skok zawieszenia przedniego/tylnego - 100/100 mm - W pełni zawieszona rama dirt/slopestyle ze skokiem 100mm - Widelec Marzocchi Bomber DJ słynny z jego legendarnej jakości Foxa - Zestaw lekkich, zwijanych opon Maxxis: Ikon 26x2.35" z przodu i DTH 26x2.3" z tyłu - obręcze Shield z super wydajnymi piastami Reel Pro - Kokpit 31,8 mm z nowym, kompaktowym mostkiem Viper i szeroką kierownicą Nitro X-Hi 800mm - Nowe siodło Player

RAMA: Srebrny Metallic, AL 6061-T6, skok 100mm

AMORTYZATOR TYLNY: Rock Shox Monarch R, DebonAir, 190x51mm

WIDELEC: Marzocchi Bomber DJ, skok 100mm, oś 20mm, tapered

STERY: Dartmoor Blink OEM KORBA: FSA Comet Heavy Duty, 170mm

ZĘBATKA: Direct mount 30T

ŁAŃCUCH: Dartmoor Core, singlespeed, black

PIASTA PRZEDNIA: Dartmoor Reel Pro 100x15mm, 32H

PIASTA TYLNA: Dartmoor Reel Pro Singlespeed 13T, 32H

HAMULCE: tylny SRAM Level, 2-tłoczki, tarcza 160mm

OBRĘCZE: Dartmoor Shield 26", 32H, A/V

OPONA PRZEDNIA: Maxxis Ikon 26x2.35, Folding

OPONA TYLNA: Maxxis DTH 26x2.3, Folding

PEDAŁY: -

KIEROWNICA: Dartmoor Nitro X-Hi 800 mm, O31.8mm

CHWYTY KIEROWNICY: Dartmoor Block

WSPORNIK KIEROWNICY: Dartmoor Viper, O31.8mm

WSPORNIK SIODEŁKA: alu 6061, 30.9x300mm

SIODEŁKO: Dartmoor Player

WAGA: 12.20kg (bez pedałów)

Indeks
DART-A0287
Typ hamulca
Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy
2025
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Aluminium
Typ widelca
Aluminium
Rozmiar koła
26"

Specyficzne kody

ean13
5902891393085

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent Velo sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305 44-100 Gliwice Polska office@velo.com.pl +48 (32) 330 67 00

Velo sp. z o.o.

Polska

ul. Pszczyńska 305

44-100 Gliwice

office@velo.com.pl

+48 (32) 330 67 00