• Tylko online
  • -15%
  • Brak
Wkład suportu ACCENT EXE PF 42 średnica mufy 42mm, szerokość mufy 73, średnica osi korby 28.99mm SRAM DUB
search
  • Wkład suportu ACCENT EXE PF 42 średnica mufy 42mm, szerokość mufy 73, średnica osi korby 28.99mm SRAM DUB

Wkład suportu ACCENT EXE PF 42 średnica mufy 42mm, szerokość mufy 73, średnica osi korby 28.99mm SRAM DUB

Wysyłka w ciągu 24h
Darmowa dostawa kurierem 
100 dni na wymianę lub zwrot
165,00 zł
140,25 zł Zniżka 15%
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 140,25 zł

W cenie zawarty jest koszt usługi wstępnego przygotowania roweru o wartości 150 zł

Brak

Informacje o ratach

Wkład suportu Accent EXE charakteryzuje się solidną, aluminiową konstrukcją, która zapewnia lekką, ale wytrzymałą podstawę, zwiększając trwałość i wydajność roweru. Dzięki dodatkowym uszczelnieniom skutecznie chroni łożyska przed zanieczyszczeniami, co gwarantuje ich długowieczną i cichą pracę w każdych warunkach. Kompatybilny z szeroką gamą korb, model typu Press Fit oferuje łatwy montaż oraz wygodne serwisowanie, a jego lekka konstrukcja wpływa na obniżenie wagi roweru i poprawia jego dynamikę.

  • Niezawodność i precyzyjne wykonanie – Wkłady suportu Accent EXE zapewniają niezawodność i długotrwałą pracę dzięki solidnej konstrukcji i precyzyjnemu wykonaniu, co gwarantuje ich trwałość i bezawaryjność nawet w wymagających warunkach.

  • Aluminiowa konstrukcja – Miski suportu wykonane są z lekkiego, ale trwałego aluminium, co zapewnia wytrzymałość na uszkodzenia oraz obniżoną wagę komponentu, przyczyniając się do lepszej dynamiki roweru.

  • Dodatkowe uszczelnienie – Każdy model wkładu z serii EXE posiada dodatkowe uszczelnienia, które skutecznie chronią łożyska przed zanieczyszczeniami, zwiększając ich żywotność i zapewniając długotrwałą, cichą pracę.

  • Kompatybilność – Suport jest przeznaczony do ram z mufami o średnicy 42 mm i szerokości 68/73 mm, kompatybilny z korbami o średnicy osi 28,99 mm (Sram DUB), 24 mm (Shimano) oraz 24/22 mm (Sram GXP), oferując szeroką uniwersalność.

  • Łożyska maszynowe – Wyposażony w dwa wysokiej klasy łożyska maszynowe, które gwarantują płynność obrotów i niezawodną pracę, a także zmniejszają tarcie, co przekłada się na lepszy komfort jazdy.

  • Skręcana konstrukcja (Shimano i Sram GXP) – Wersja suportu kompatybilna z korbami Shimano i Sram GXP posiada skręcaną konstrukcję, co ułatwia montaż, serwisowanie i daje większy komfort użytkowania w długoterminowej eksploatacji.

  • Zestaw podkładek w komplecie – W zestawie znajdują się podkładki, które umożliwiają precyzyjne dopasowanie wkładu do ramy, co zapewnia stabilność montażu i optymalizuje wydajność.

  • Lekkość – Wkład waży jedynie 114 g, co wpływa na obniżenie wagi roweru i poprawia jego dynamikę, przyczyniając się do lepszej efektywności i wygody podczas jazdy.

  • Estetyka – Suport ma elegancki czarny kolor, który dobrze komponuje się z większością rowerów i komponentów, zapewniając estetyczny wygląd roweru.

  • Łatwy montaż – Model typu Press Fit zapewnia prosty i szybki montaż w ramie, bez potrzeby skomplikowanych narzędzi, co sprawia, że jest to idealny wybór zarówno dla amatorów, jak i bardziej zaawansowanych rowerzystów.

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent Velo sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305 44-100 Gliwice Polska office@velo.com.pl +48 (32) 330 67 00

Velo sp. z o.o.

Polska

ul. Pszczyńska 305

44-100 Gliwice

office@velo.com.pl

+48 (32) 330 67 00