• Tylko online
  • Nowy
Siodełko EVO Carbon rainbow
search
  • Siodełko EVO Carbon rainbow

Siodełko EVO Carbon rainbow

Wysyłka w ciągu 24h
Darmowa dostawa kurierem 
100 dni na wymianę lub zwrot
0,00 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją:
Wysyłka w ciągu 24h

Informacje o ratach

To superlekkie siodełko z linii komponentów EVO łączy sportową wydajność z minimalną wagą, idealne do jazdy zarówno na szosie, jak i w terenie MTB. Dzięki wytrzymałemu pokryciu z Microfibry, anatomicznej konstrukcji i lekkiej piance, siodełko zapewnia komfort i amortyzację, redukując ryzyko ucisków podczas długotrwałych treningów. Karbonowe pręty oraz optymalne wymiary (275 mm x 130 mm) sprawiają, że jest to doskonały wybór dla rowerzystów szukających połączenia wydajności, wygody i niskiej wagi (150 g).

  • Superlekkie i sportowe: Siodełko z topowej linii komponentów EVO, które łączy wysoką wydajność z minimalną wagą, idealne zarówno do jazdy szosowej, jak i MTB.

  • Wytrzymałe pokrycie z Microfibry: Pokrycie wykonane z Microfibry, charakteryzującej się odpornością na ścieranie oraz doskonałą oddychalnością, co zapewnia komfort nawet podczas długich i intensywnych treningów.

  • Anatomiczny kształt i dopasowanie: Ergonomiczna budowa siodełka dobrze dopasowuje się do ciała kolarza, zapewniając odpowiednią wygodę i redukując ryzyko ucisków, nawet w trakcie długich przejażdżek.

  • Lekkie wypełnienie: Siodełko wypełnione lekką pianką, która nie tylko obniża wagę, ale również zapewnia odpowiednią amortyzację, zwiększając komfort podczas jazdy.

  • Karbonowe pręty: Wysokiej jakości karbonowe pręty siodełka zapewniają wyjątkową sztywność i wytrzymałość, jednocześnie utrzymując niską wagę całej konstrukcji.

  • Optymalne wymiary: Długość: 275 mm, szerokość: 130 mm – idealne wymiary dla rowerzystów szukających sportowego, ale komfortowego siodełka do wymagających tras.

  • Niska waga: Zaledwie 150 g – ultralekka konstrukcja sprawia, że siodełko nie obciąża roweru, co jest kluczowe podczas wyścigów i intensywnych treningów.

Wysyłka

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik. Rower powinien być przekazany serwisowi rowerowemu, który zajmie się przykręceniem tych elementów odpłatnie. O opłacie decyduje serwis.

Regulacja roweru

Jeśli chcesz aby Twój rower działał precyzyjnie należy wykonać obowiązkowy przegląd po około 30 dniach od zakupu (Kross,Romet, Le Grand, Author, Dartmoor, Accent), Merida 80 km lub 5 godzin użytkowania. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.