• Tylko online
  • Brak
Rama DARTMOOR Bluebird 27.5, z damperem Fox Float DPS 210x50mm, Boost, Grafit / Czarny mat
search
  • Rama DARTMOOR Bluebird 27.5, z damperem Fox Float DPS 210x50mm, Boost, Grafit / Czarny mat
  • Rama DARTMOOR Bluebird 27.5, z damperem Fox Float DPS 210x50mm, Boost, Grafit / Czarny mat
  • Rama DARTMOOR Bluebird 27.5, z damperem Fox Float DPS 210x50mm, Boost, Grafit / Czarny mat

Rama DARTMOOR Bluebird 27.5, z damperem Fox Float DPS 210x50mm, Boost, Grafit / Czarny mat

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot 

3 824,00 zł

W cenie zawarty jest koszt usługi wstępnego przygotowania roweru o wartości 190 zł

Brak

Rama Bluebird oferuje optymalny 130 mm skok zawieszenia, zapewniając komfort i stabilność podczas długodystansowych jazd w terenie Enduro. Jej zaawansowana konstrukcja, w tym system zawieszenia z trzema łożyskami Max i mocną osią 17 mm, gwarantuje wyjątkową sztywność i efektywność pedałowania, eliminując drgania podczas podjazdów. Kompatybilna z kołami 27,5" oraz nowoczesnymi sztycami regulowanymi, rama jest dostępna w matowych kolorach Sand Storm i Graphite Black, oferując doskonałą równowagę między wagą a wytrzymałością.

  • System zawieszenia: Rama Bluebird wykorzystuje sprawdzony system zawieszenia z 130 mm skokiem, zoptymalizowany do długodystansowej jazdy w terenie, zapewniając komfort i kontrolę na zróżnicowanych trasach Enduro.

  • Wysoka efektywność pedałowania: Dzięki odpowiedniemu umiejscowieniu pozycji obrotowej, rama skutecznie eliminuje drgania pedałów podczas podjazdów, co poprawia efektywność pedałowania.

  • Mocna i sztywna konstrukcja: Rama wyposażona w klatkę wahacza z trzema maszynowymi łożyskami typu Max oraz osi o średnicy 17 mm, zapewnia wyjątkową sztywność i wytrzymałość w trudnym terenie.

  • Kompatybilność z kołami 27,5": Zaprojektowana do kół 27,5" z oponami o szerokości od 2,3" do 2,8", rama zapewnia doskonałą przyczepność i stabilność na szlakach Enduro.

  • Geometria i stabilność: Niska pozycja suportu oraz kąt główki 66° gwarantują wysoką stabilność i precyzyjną kontrolę na stromych i technicznych odcinkach.

  • Mocowanie piasty: Standardowe mocowanie Boost 148x12 mm zapewnia większą sztywność, lepszą przyczepność oraz elastyczność w doborze komponentów.

  • Montaż sztycy regulowanej: Konstrukcja ramy pozwala na zamontowanie pełnej długości rury podsiodłowej, co umożliwia zastosowanie nowoczesnych sztyc regulowanych, poprawiając komfort jazdy.

  • Materiał: Wykonana z lekkiego, ale wytrzymałego aluminium 6061-T6, rama waży zaledwie 3,10 kg (bez dampera), oferując doskonałą równowagę między wagą a wytrzymałością.

  • Opcje amortyzatora: Dostępna w wersji bez dampera lub z amortyzatorem Fox Float DPS, co pozwala na optymalizację zawieszenia pod indywidualne potrzeby rowerzysty.

  • Kolory i rozmiary: Rama dostępna w dwóch matowych kolorach – Sand Storm i Graphite Black, w rozmiarach S, M i L.

  • Sugerowany skok widelca: Rama została zaprojektowana do współpracy z widelcami o skoku od 130 mm do 150 mm, zapewniając pełną kompatybilność z różnymi zestawami zawieszenia.

Indeks
DART-A21356
Typ ramy
Aluminium

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent Velo sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305 44-100 Gliwice Polska office@velo.com.pl +48 (32) 330 67 00

Velo sp. z o.o.

Polska

ul. Pszczyńska 305

44-100 Gliwice

office@velo.com.pl

+48 (32) 330 67 00