• Tylko online
Rama DARTMOOR Bluebird 27.5, bez dampera, pod damper 210x50mm, Boost, Grafit / Czarny mat
search
  • Rama DARTMOOR Bluebird 27.5, bez dampera, pod damper 210x50mm, Boost, Grafit / Czarny mat
  • Rama DARTMOOR Bluebird 27.5, bez dampera, pod damper 210x50mm, Boost, Grafit / Czarny mat
  • Rama DARTMOOR Bluebird 27.5, bez dampera, pod damper 210x50mm, Boost, Grafit / Czarny mat

Rama DARTMOOR Bluebird 27.5, bez dampera, pod damper 210x50mm, Boost, Grafit / Czarny mat

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot 

2 498,00 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Rozmiar:

Rama Bluebird oferuje 130 mm skoku zawieszenia, zapewniając komfort i kontrolę na długich trasach Enduro, doskonale sprawdzając się na zróżnicowanych szlakach. Zaawansowany system zawieszenia, wyposażony w maszynowe łożyska Max i wodoodporny smar Mobil, gwarantuje płynne tłumienie wstrząsów oraz wysoką efektywność pedałowania, a sztywna konstrukcja ramy z osią 17 mm zapewnia stabilność w trudnym terenie. Przystosowana do kół 27,5" i szerokich opon, rama łączy lekką konstrukcję (3,10 kg) z wytrzymałością, oferując również możliwość montażu nowoczesnych sztyc regulowanych, co zwiększa jej wszechstronność.

  • Skok zawieszenia 130 mm – Zapewnia optymalny komfort i kontrolę podczas długich dni w siodle, doskonale sprawdzając się na zróżnicowanych trasach Enduro.
  • Zaawansowany system zawieszenia – Wykorzystuje sprawdzony system Blackbird z trzema maszynowymi łożyskami typu Max i wodoodpornym smarem Mobil, co zapewnia płynne tłumienie wstrząsów oraz wysoką efektywność pedałowania.
  • Sztywna konstrukcja – Rama wyposażona w mocną oś o średnicy 17 mm i klatkę wahacza, gwarantującą dużą stabilność i wytrzymałość w trudnym terenie.
  • Niska pozycja suportu – Zapewnia wysoką stabilność w trudnym terenie, poprawiając kontrolę na stromych odcinkach.
  • Kąt główki 66° – Gwarantuje doskonałą precyzję sterowania i pełną kontrolę podczas jazdy w trudnym, technicznym terenie.
  • Kompatybilność z kołami 27,5" – Przystosowana do opon o szerokości od 2,3" do 2,8", co zapewnia doskonałą przyczepność na szlakach.
  • Mocowanie piasty Boost 148x12 mm – Standardowe mocowanie piasty umożliwia montaż szerokiego zakresu kół, zwiększając wszechstronność ramy.
  • Montaż rury podsiodłowej o pełnej długości – Umożliwia zastosowanie nowoczesnych sztyc regulowanych, co podnosi komfort i wszechstronność roweru.
  • Materiał – Aluminium 6061-T6 – Lekka, ale wytrzymała konstrukcja o wadze 3,10 kg (bez dampera), oferująca doskonałą równowagę pomiędzy wagą a wytrzymałością.
  • Opcje amortyzatora – Rama dostępna w wersji z damperem Fox Float DPS lub bez, umożliwiając dostosowanie zawieszenia do indywidualnych potrzeb.
  • Kompatybilność z szerokimi oponami – Maksymalny rozmiar opony to 27,5x2.8", co zapewnia świetną przyczepność i komfort w trudnym terenie.
  • Sugerowany skok widelca – Optymalny zakres skoku widelca to 130-150 mm, co pozwala na pełną kompatybilność z różnorodnymi zestawami zawieszenia.
Indeks
DART-A21346
Typ ramy
Aluminium

Specyficzne kody

ean13
5902891334200

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent Velo sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305 44-100 Gliwice Polska office@velo.com.pl +48 (32) 330 67 00