• Tylko online
  • Brak
Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Czarny / Leśna zieleń połysk
search
  • Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Czarny / Leśna zieleń połysk
  • Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Czarny / Leśna zieleń połysk
  • Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Czarny / Leśna zieleń połysk

Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Czarny / Leśna zieleń połysk

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot 

2 409,00 zł

W cenie zawarty jest koszt usługi wstępnego przygotowania roweru o wartości 190 zł

Rozmiar:
Brak

Rama Blackbird 29” została zaprojektowana z myślą o wydajnej jeździe Enduro, oferując nowoczesną geometrię z nisko umieszczonym suportem i kątem główki 65°, co zapewnia stabilność i precyzyjne prowadzenie na trudnych trasach. Dzięki konstrukcji z pojedynczym przegubem oraz 160 mm skoku zawieszenia, rama doskonale tłumi wstrząsy i zapewnia niezawodną kontrolę na zjazdach, a większe koła 29” poprawiają przyczepność i komfort w zmiennych warunkach terenowych. Dodatkowo, sztywna oś 17 mm i wodoodporne łożyska Max zwiększają stabilność, a niski ciężar ramy (3,30 kg bez dampera) sprzyja efektywności pedałowania, idealnie dopasowując się do wymagających tras Enduro.

  • Progresywna geometria – Rama zaprojektowana z myślą o 29-calowych kołach, z nisko umieszczonym suportem, długim przednim trójkątem oraz kątem główki 65°, co zapewnia doskonałą stabilność i kontrolę w trudnym terenie.
  • Płynne działanie zawieszenia – Konstrukcja z pojedynczym przegubem zapewnia niezawodną pracę zawieszenia, umożliwiając płynne tłumienie wstrząsów i lepszą kontrolę na szlakach.
  • Lepsza przyczepność i stabilność – Większe koła 29” oferują lepszą przyczepność na śliskich i trudnych nawierzchniach, co zwiększa komfort oraz pewność podczas jazdy w terenie.
  • Wydajność na długich dystansach – Rama idealna do szybkich, wymagających tras Enduro oraz długich dystansów, oferując stabilność i komfort niezbędne do pokonywania trudnych odcinków.
  • Sztywna konstrukcja – Wahacz połączony z przednim trójkątem sztywną osią 17 mm, osadzoną na trzech wodoodpornych łożyskach Max, zapewnia niezrównaną sztywność i stabilność w trudnych warunkach.
  • Optymalizacja pod komponenty – Standardowe mocowanie piasty 148x12 mm boost oraz możliwość montażu tarczy hamulcowej o maksymalnej średnicy 180 mm, co zapewnia szeroką kompatybilność z komponentami.
  • Skok zawieszenia – Rama oferuje 160 mm skoku, co sprawia, że doskonale absorbuje wstrząsy podczas zjazdów i zapewnia komfort w zmiennych warunkach terenowych.
  • Wydajność pedałowania – Niska masa ramy (3,30 kg bez dampera) zapewnia doskonałą równowagę między wytrzymałością a lekkością, co poprawia efektywność pedałowania i przyspieszenie na podjazdach.
  • Dostępność i opcje – Dostępna w rozmiarach Medium, Large oraz Xlarge z możliwością wyboru wersji z damperem RS Monarch Plus RC3 HV DebonAir lub bez dampera.
Indeks
DART-A21326
Typ ramy
Aluminium

Specyficzne kody

ean13
5902891334088

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent Velo sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305 44-100 Gliwice Polska office@velo.com.pl +48 (32) 330 67 00

Velo sp. z o.o.

Polska

ul. Pszczyńska 305

44-100 Gliwice

office@velo.com.pl

+48 (32) 330 67 00