• Tylko online
  • Brak
Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Red Devil połysk
search
  • Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Red Devil połysk
  • Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Red Devil połysk
  • Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Red Devil połysk

Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Red Devil połysk

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot 

2 409,00 zł

W cenie zawarty jest koszt usługi wstępnego przygotowania roweru o wartości 190 zł

Brak

Rama Enduro Blackbird 29" została zaprojektowana z myślą o wymagających trasach, oferując progresywną geometrię z nisko umieszczonym suportem, długim przednim trójkątem i kątem główki 65°, co zapewnia doskonałą stabilność i kontrolę. Dzięki nowoczesnej konstrukcji z pojedynczym przegubem oraz 160 mm skoku, rama zapewnia płynne zawieszenie i wyjątkową efektywność pedałowania, idealną na trudnych i szybkich szlakach. Większe koła 29” oraz sztywny układ wahacza zapewniają lepszą przyczepność i stabilność, co czyni ten rower niezawodnym wyborem do intensywnej jazdy Enduro w każdym terenie.

  • Progresywna geometria Enduro – Zaprojektowana z myślą o 29-calowych kołach, rama charakteryzuje się nisko umieszczonym suportem, długim przednim trójkątem i kątem główki 65°, zapewniając stabilność i kontrolę na trudnych trasach.

  • Nowoczesna konstrukcja z pojedynczym przegubem – Dzięki prostej konstrukcji z pojedynczym przegubem, rama zapewnia płynne i niezawodne działanie zawieszenia, idealne do wymagających warunków Enduro.

  • Lepsza przyczepność i stabilność – Większe koła 29” oferują doskonałą przyczepność na szlakach i większą stabilność, co sprawia, że rama jest doskonałym wyborem do szybkich i długich tras w trudnym terenie.

  • Sztywny układ wahacza – Wahacz połączony z przednim trójkątem za pomocą osi 17 mm i trzech wodoodpornych łożysk Max wypełnionych smarem Mobil zapewnia niezrównaną sztywność i stabilność, poprawiając jakość zawieszenia.

  • Wydajność zawieszenia – Rama jest wyposażona w skok 160 mm, co zapewnia doskonałą absorpcję wstrząsów na trudnych odcinkach oraz efektywność podczas jazdy w terenie o zmiennej nawierzchni.

  • Kompatybilność z komponentami – Rama posiada standardowe mocowanie piasty 148x12mm Boost, a także pozwala na montaż tarczy hamulcowej o maksymalnej średnicy 180 mm oraz zębatki do 34T, co zapewnia dużą elastyczność w doborze komponentów.

  • Optymalizacja pod koła 29” – Dostosowana do kół 29” z maksymalnym rozmiarem opony 29x2.5”, rama zapewnia świetną stabilność i komfort jazdy na długich dystansach.

  • Lekka i wytrzymała konstrukcja – Rama waży tylko 3,30 kg (bez dampera) i 3,65 kg (z damperem), łącząc lekkość z wytrzymałością, co czyni ją doskonałym wyborem do intensywnej jazdy Enduro.

  • Dostępne rozmiary – Rama dostępna w rozmiarach Medium, Large i Xlarge, oferując różnorodne opcje dla rowerzystów o różnych preferencjach i potrzebach.

  • Opcje amortyzatora – Możliwość wyboru wersji bez dampera lub z damperem RS Monarch Plus RC3 HV DebonAir, co umożliwia dopasowanie roweru do indywidualnych wymagań jezdnych.

Indeks
DART-A21323
Typ ramy
Aluminium

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent Velo sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305 44-100 Gliwice Polska office@velo.com.pl +48 (32) 330 67 00

Velo sp. z o.o.

Polska

ul. Pszczyńska 305

44-100 Gliwice

office@velo.com.pl

+48 (32) 330 67 00