• Tylko online
  • Brak
Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Red Devil połysk
search
  • Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Red Devil połysk
  • Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Red Devil połysk
  • Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Red Devil połysk

Rama DARTMOOR Blackbird 29, bez dampera, pod damper 230x65mm, Boost, Red Devil połysk

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot 

2 409,00 zł
Dostępny produkt z innymi opcjami

Rama Enduro Blackbird 29" została zaprojektowana z myślą o wymagających trasach, oferując progresywną geometrię z nisko umieszczonym suportem, długim przednim trójkątem i kątem główki 65°, co zapewnia doskonałą stabilność i kontrolę. Dzięki nowoczesnej konstrukcji z pojedynczym przegubem oraz 160 mm skoku, rama zapewnia płynne zawieszenie i wyjątkową efektywność pedałowania, idealną na trudnych i szybkich szlakach. Większe koła 29” oraz sztywny układ wahacza zapewniają lepszą przyczepność i stabilność, co czyni ten rower niezawodnym wyborem do intensywnej jazdy Enduro w każdym terenie.

  • Progresywna geometria Enduro – Zaprojektowana z myślą o 29-calowych kołach, rama charakteryzuje się nisko umieszczonym suportem, długim przednim trójkątem i kątem główki 65°, zapewniając stabilność i kontrolę na trudnych trasach.

  • Nowoczesna konstrukcja z pojedynczym przegubem – Dzięki prostej konstrukcji z pojedynczym przegubem, rama zapewnia płynne i niezawodne działanie zawieszenia, idealne do wymagających warunków Enduro.

  • Lepsza przyczepność i stabilność – Większe koła 29” oferują doskonałą przyczepność na szlakach i większą stabilność, co sprawia, że rama jest doskonałym wyborem do szybkich i długich tras w trudnym terenie.

  • Sztywny układ wahacza – Wahacz połączony z przednim trójkątem za pomocą osi 17 mm i trzech wodoodpornych łożysk Max wypełnionych smarem Mobil zapewnia niezrównaną sztywność i stabilność, poprawiając jakość zawieszenia.

  • Wydajność zawieszenia – Rama jest wyposażona w skok 160 mm, co zapewnia doskonałą absorpcję wstrząsów na trudnych odcinkach oraz efektywność podczas jazdy w terenie o zmiennej nawierzchni.

  • Kompatybilność z komponentami – Rama posiada standardowe mocowanie piasty 148x12mm Boost, a także pozwala na montaż tarczy hamulcowej o maksymalnej średnicy 180 mm oraz zębatki do 34T, co zapewnia dużą elastyczność w doborze komponentów.

  • Optymalizacja pod koła 29” – Dostosowana do kół 29” z maksymalnym rozmiarem opony 29x2.5”, rama zapewnia świetną stabilność i komfort jazdy na długich dystansach.

  • Lekka i wytrzymała konstrukcja – Rama waży tylko 3,30 kg (bez dampera) i 3,65 kg (z damperem), łącząc lekkość z wytrzymałością, co czyni ją doskonałym wyborem do intensywnej jazdy Enduro.

  • Dostępne rozmiary – Rama dostępna w rozmiarach Medium, Large i Xlarge, oferując różnorodne opcje dla rowerzystów o różnych preferencjach i potrzebach.

  • Opcje amortyzatora – Możliwość wyboru wersji bez dampera lub z damperem RS Monarch Plus RC3 HV DebonAir, co umożliwia dopasowanie roweru do indywidualnych wymagań jezdnych.

Indeks
DART-A21323
Typ ramy
Aluminium

Specyficzne kody

ean13
5902891334057

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent Velo sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305 44-100 Gliwice Polska office@velo.com.pl +48 (32) 330 67 00