• Tylko online
  • Brak
Rama DARTMOOR Thunderbird CF, karbonowa, z damperem Fox Float X2 Factory 205x65mm, Boost, kosmiczny / błękitny mat
search
  • Rama DARTMOOR Thunderbird CF, karbonowa, z damperem Fox Float X2 Factory 205x65mm, Boost, kosmiczny / błękitny mat
  • Rama DARTMOOR Thunderbird CF, karbonowa, z damperem Fox Float X2 Factory 205x65mm, Boost, kosmiczny / błękitny mat
  • Rama DARTMOOR Thunderbird CF, karbonowa, z damperem Fox Float X2 Factory 205x65mm, Boost, kosmiczny / błękitny mat
  • Rama DARTMOOR Thunderbird CF, karbonowa, z damperem Fox Float X2 Factory 205x65mm, Boost, kosmiczny / błękitny mat

Rama DARTMOOR Thunderbird CF, karbonowa, z damperem Fox Float X2 Factory 205x65mm, Boost, kosmiczny / błękitny mat

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot 

8 899,00 zł

W cenie zawarty jest koszt usługi wstępnego przygotowania roweru o wartości 190 zł

Rozmiar:
Brak

Rama Thunderbird CF to zaawansowana konstrukcja z włókna węglowego i aluminium 6061-T6, łącząca sztywność, wytrzymałość i niską wagę, co czyni ją idealnym wyborem dla wymagających tras enduro. Jej agresywna geometria, skok zawieszenia 160mm oraz system z niezależnym montażem hamulca zapewniają doskonałą stabilność, dynamikę i komfort w najtrudniejszych warunkach. Dzięki intensywnym testom oraz zastosowaniu najwyższej jakości komponentów, Thunderbird CF to rama, która sprawdzi się zarówno w wyścigach, jak i w ekstremalnych warunkach bikeparkowych.

  • Materiał i konstrukcja:

    • Wykonana z włókna węglowego (karbonu) oraz aluminium 6061-T6, co zapewnia doskonałą kombinację sztywności i wytrzymałości przy zachowaniu niskiej wagi.
    • Wzmocnione elementy, takie jak grubsze ścianki w przednim trójkącie i górnym tylni trójkącie, zwiększają odporność na uszkodzenia.
  • Agresywna geometria:

    • Rama zaprojektowana do koła 29” z kątem główki ramy i szerokością tylnych widełek optymalizującymi stabilność i zwrotność.
    • Optymalna geometria pozwala na pewną jazdę w trudnym terenie, z zachowaniem sprężystości i dynamiki.
  • Skok i zawieszenie:

    • Skok 160mm o progresywnym przełożeniu, doskonały zarówno do jazdy na ścianach, dropach, jak i w trudnym terenie.
    • Rama dedykowana dla widelców o skoku 160-170mm, co zapewnia stabilność i komfort w wymagających warunkach.
    • Zawieszenie działa wyjątkowo dobrze zarówno z damperem sprężynowym, jak i powietrznym o dużej objętości puszki.
  • System zawieszenia:

    • Innowacyjny system zawieszenia z hamulcem montowanym na niezależnym elemencie, co eliminuje wpływ sił hamowania na pracę zawieszenia.
    • Zastosowanie uszczelnianych łożysk typu max i grubych osi gwarantuje trwałość i precyzyjność działania.
  • Testy i wytrzymałość:

    • Thunderbird CF przeszedł intensywne testy na maszynach obciążeniowych, gdzie przeciążenia były znacznie większe niż wymagają tego normy.
    • Ramę testowali zawodnicy enduro z teamu Dartmoor na najcięższych trasach wyścigów w Polsce, Czechach, Słowacji oraz na najbardziej wymagających bikeparkach w Europie.
  • Zawodowe osiągi:

    • Marcin Motyka, legenda polskiej sceny rowerowej, regularnie zdobywał miejsca w czołówce kategorii masters w Polsce, Czechach i Słowacji.
    • Olaf Odziomek, młody mistrz, notował sukcesy na podium w polskich zawodach enduro w kategorii elita.
    • Projektant ramy, Jan Kiliński, katował ją na najtrudniejszych trasach austriackich, hiszpańskich i czeskich, potwierdzając jej wytrzymałość na dużych dropach i wielometrowych skokach.
  • Opcje i dostępność:

    • Thunderbird CF dostępna zarówno bez dampera, jak i z najwyższej jakości damperem Fox Float X2 Factory z powłoką Kashima.
    • Opcja wyposażenia obejmuje tulejki montażowe Trunnion/22.2x8mm oraz możliwość montażu opon do 29x2.6”.
  • Waga i rozmiary:

    • Waga ramy to 2.7 kg (bez dampera), co czyni ją lekką i łatwą do manewrowania w trudnym terenie.
    • Dostępne rozmiary: M i L, odpowiednie dla szerokiego zakresu kolarzy.
  • Dodatkowe cechy:

    • Maksymalny rozmiar zębatki: 36T.
    • Mocowanie piasty: 148x12mm, zintegrowane z nowoczesnym systemem sterów IS42/IS52.
Indeks
DART-A1854
Typ ramy
Carbon

Specyficzne kody

ean13
5902891339786

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent Velo sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305 44-100 Gliwice Polska office@velo.com.pl +48 (32) 330 67 00

Velo sp. z o.o.

Polska

ul. Pszczyńska 305

44-100 Gliwice

office@velo.com.pl

+48 (32) 330 67 00