• Tylko online
Rama DARTMOOR Thunderbird CF, karbonowa, bez dampera, pod damper 205x65mm, Boost, kosmiczny błękit mat
search
  • Rama DARTMOOR Thunderbird CF, karbonowa, bez dampera, pod damper 205x65mm, Boost, kosmiczny błękit mat

Rama DARTMOOR Thunderbird CF, karbonowa, bez dampera, pod damper 205x65mm, Boost, kosmiczny błękit mat

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot 

6 349,00 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Rozmiar:

Rama DARTMOOR Thunderbird CF łączy lekkie i wytrzymałe włókno węglowe z aluminium 6061-T6, oferując sztywność i optymalną wagę (2.7 kg bez dampera) oraz agresywną geometrię pod koła 29" z 160 mm skoku, idealną do enduro i bikeparków. Zawieszenie z progresywnym przełożeniem, kompatybilne z damperami powietrznymi i sprężynowymi, zapewnia doskonałą kontrolę, a system montażu hamulca na niezależnym elemencie eliminuje wpływ hamowania na pracę zawieszenia. Testowana przez zawodników takich jak Marcin Motyka i Olaf Odziomek, rama Thunderbird CF sprawdziła się na najtrudniejszych trasach w Polsce, Czechach i na Słowacji, oferując niezawodną wytrzymałość i wydajność w ekstremalnych warunkach.

  • Materiał: Konstrukcja łącząca włókno węglowe i aluminium 6061-T6, zapewniająca doskonałą wytrzymałość, sztywność i optymalną wagę (2.7 kg bez dampera).
  • Geometria i skok: Rama o skoku 160 mm, zaprojektowana z agresywną geometrią pod koła 29", idealna do wymagających tras enduro i bikeparków. Sugerowany skok widelca to 160-170 mm.
  • Zawieszenie i kompatybilność: Zawieszenie z progresywnym przełożeniem, kompatybilne z damperami powietrznymi lub sprężynowymi. Rama posiada system zawieszenia z hamulcem montowanym na niezależnym elemencie, co eliminuje wpływ hamowania na działanie zawieszenia.
  • Testy i wytrzymałość: Przeprowadzona przez zawodników testy na trasach enduro w Polsce, Czechach i na Słowacji, w tym testy obciążeniowe, które przewyższały normy bezpieczeństwa.
  • Wyjątkowa konstrukcja: Trójkąt przedni oraz górne rurki tylnego trójkąta wykonane z włókna węglowego o zwiększonej grubości ścianek, dla maksymalnej wytrzymałości. Masywny rocker z aluminiowej odkuwki oraz aluminiowe dolne rurki tylnego trójkąta.
  • Kompatybilność: Rama oferuje wszechstronność w doborze komponentów, w tym maksymalny rozmiar opony 29x2.6", zębatka do 36T oraz możliwość montażu dampera Fox Float X2 Factory z powłoką Kashima.
  • Opcje i kolorystyka: Dostępna w wersji bez dampera lub z damperem Fox Float X2 Factory. Dostępne kolory to Space Blue mat oraz Czarny/Szary mat. Dostępne rozmiary M i L.
  • Dodatkowe cechy: Hak przerzutki SRAM UDH, tulejki montażowe Trunnion/22.2x8mm, mocowanie piasty 148x12mm oraz standard sterów IS42/IS52.
  • Przeznaczenie: Stworzona z myślą o agresywnej jeździe w ciężkim terenie, idealna do enduro, bikeparków oraz wymagających tras z wysokimi dropami i skokami.
  • Zawodowe testy: Testowana przez czołowych zawodników enduro, takich jak Marcin Motyka i Olaf Odziomek, którzy osiągali świetne wyniki na najtrudniejszych trasach wyścigowych w Polsce i za granicą.
Indeks
DART-A1850
Typ ramy
Carbon

Specyficzne kody

ean13
5902891339748

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent Velo sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305 44-100 Gliwice Polska office@velo.com.pl +48 (32) 330 67 00