• Tylko online
Rama DARTMOOR Thunderbird FR, bez dampera, pod damper 225x75mm, Boost, metaliczny srebrny połysk
search
  • Rama DARTMOOR Thunderbird FR, bez dampera, pod damper 225x75mm, Boost, metaliczny srebrny połysk
  • Rama DARTMOOR Thunderbird FR, bez dampera, pod damper 225x75mm, Boost, metaliczny srebrny połysk

Rama DARTMOOR Thunderbird FR, bez dampera, pod damper 225x75mm, Boost, metaliczny srebrny połysk

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot 

3 414,00 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Rozmiar:

Rama Thunderbird FR to maszyna stworzona do ekstremalnego freeride'u, oferująca 180 mm skoku i progresywne zawieszenie, które doskonale radzi sobie z agresywnymi dropami i trudnym terenem. Dzięki geometrii kompatybilnej z 27.5" kołami, a także możliwością zastosowania koła 29" z przodu, zapewnia idealny balans między zwrotnością a stabilnością. Aluminiowa konstrukcja 6061-T6 oraz możliwość wyboru dampera sprężynowego lub powietrznego gwarantują niezrównaną trwałość, komfort i personalizację w każdej sytuacji.

  • Przeznaczenie:

    • Thunderbird FR to rama stworzona z myślą o freeride, zaprojektowana do jazdy po trasach o wysokiej trudności, takich jak double-black diamond, idealna dla miłośników adrenaliny i skoków.
    • Progresywne zawieszenie i ogromna sztywność boczna, które doskonale sprawdzą się przy intensywnej jeździe pełnej braapów, shralpów i scrubów.
  • Koła i geometria:

    • Dedykowana dla kół 27.5", które oferują świetny kompromis między zwrotnością a stabilnością, ale pozwala także na zastosowanie 29-calowego przedniego koła lub dwupółkowego widelca.
    • Geometria ramy umożliwia adaptację do różnych preferencji jazdy, w tym stylu mullet, łącząc zalety obu rozmiarów kół.
  • Skok zawieszenia:

    • 180 mm skoku z przodu i z tyłu, gotowa do stawienia czoła agresywnym dropom i skokom, zapewniając maksymalną kontrolę i komfort w trudnym terenie.
    • Zawieszenie idealnie nadaje się zarówno do sprężynowego, jak i powietrznego dampera o dużej objętości puszki, co pozwala na personalizację w zależności od stylu jazdy.
  • Wysoka jakość wykonania:

    • Aluminiowa konstrukcja z aluminium 6061-T6, oferująca solidność i lekkość (3.9 kg bez dampera) w połączeniu z sztywnymi osiami i łożyskami Max LLU dla płynnej pracy zawieszenia.
    • Kompatybilność z hakami SRAM UDH zapewnia bezproblemowy montaż przerzutki i precyzyjną zmianę biegów.
  • Nowoczesny standard sterów:

    • Główka ramy w nowym standardzie, kompatybilna z widelcami do grawitacji o średnicy korony 68-69mm oraz sterówką tapered 1.8", co pozwala na lepszą sztywność i trwałość w trudnym terenie.
    • Mocowanie piasty 148x12 mm zapewnia wysoką sztywność, co przekłada się na lepszą kontrolę w trakcie agresywnej jazdy.
  • Opcje dampera i personalizacja:

    • Rama dostępna zarówno w wersji bez dampera, jak i z niezawodnym sprężynowym damperem X-Fusion H3C HLR (400 lbs), który zapewnia wysoką jakość i niezawodność.
    • Możliwość dostosowania do preferencji użytkownika, oferując doskonałą wygodę na trasach bikeparkowych i podczas freeride'owych wypraw.
  • Kolory i rozmiary:

    • Dostępna w dwóch eleganckich wersjach kolorystycznych: Metallic Silver połysk i Czarny/Grafit matowy.
    • Wersje rozmiarów: M i L, które pasują do różnych sylwetek i preferencji jeźdźców.
  • Trwałość i komfort:

    • Rama zaprojektowana do długotrwałego użytkowania w najbardziej ekstremalnych warunkach, zapewniająca komfort nawet po całodniowej jeździe, a także umożliwiająca wygodne pedałowanie, by dotrzeć po browarka po intensywnym shredowaniu.
Indeks
DART-A1841
Typ ramy
Aluminium

Specyficzne kody

ean13
5902891363989

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent Velo sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305 44-100 Gliwice Polska office@velo.com.pl +48 (32) 330 67 00