• Tylko online
  • Brak
Rama DARTMOOR Thunderbird Superenduro, z damperem X-Fusion H3C RCP 205x65mm, Boost, Grafit / Czarny mat
search
  • Rama DARTMOOR Thunderbird Superenduro, z damperem X-Fusion H3C RCP 205x65mm, Boost, Grafit / Czarny mat
  • Rama DARTMOOR Thunderbird Superenduro, z damperem X-Fusion H3C RCP 205x65mm, Boost, Grafit / Czarny mat

Rama DARTMOOR Thunderbird Superenduro, z damperem X-Fusion H3C RCP 205x65mm, Boost, Grafit / Czarny mat

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot 

4 598,00 zł

W cenie zawarty jest koszt usługi wstępnego przygotowania roweru o wartości 190 zł

Rozmiar:
Brak

Thunderbird Superenduro to aluminiowa rama stworzona z myślą o ekstremalnej jeździe w trudnym terenie, oferująca 170 mm skoku z tyłu i możliwość zamontowania widelca o skoku 170-190 mm, idealna do pokonywania hopów, dropów i agresywnych tras. Jej progresywne zawieszenie oparte na linku Horsta zapewnia doskonałą stabilność i kontrolę, a kompatybilność z kołami 29" i nowoczesnym standardem sterów sprawia, że rama radzi sobie z najbardziej wymagającymi przeszkodami. Wysoka jakość wykonania, możliwość personalizacji oraz odporność na trudne warunki czynią ją idealnym wyborem dla profesjonalistów Enduro i pasjonatów ekstremalnej jazdy.

  • Przeznaczenie:

    • Super-enduro – stworzona do ekstremalnej jazdy w trudnym terenie, skokach i pełnym gazie w rock-gardenach.
    • Gotowa na wyzwania wszelkiego rodzaju: hopy, dropy, kamienie i korzenie, idealna dla odważnych jeźdźców.
  • Wysokiej jakości materiał:

    • Aluminiowa konstrukcja z aluminium 6061-T6, zapewniająca solidność i wytrzymałość przy niskiej wadze (3.95 kg bez dampera).
    • Wysoka odporność na uszkodzenia i gotowość na długotrwałą eksploatację w najcięższych warunkach.
  • Skok zawieszenia:

    • 170 mm skoku z tyłu i możliwość zamontowania widelca z skokiem 170-190 mm z przodu – doskonała do pokonywania przeszkód, dropów i agresywnej jazdy.
    • Progresywne zawieszenie zoptymalizowane pod kątem skoków, skoków i kontrolowanego hamowania.
  • Zaawansowane zawieszenie:

    • System zawieszenia oparty na linku Horsta, zapewniający stabilność, precyzyjne tłumienie w trakcie intensywnych skoków i jazdy w rock-gardenach.
    • Odpowiedni zarówno do sprężynowego, jak i powietrznego dampera o dużej objętości puszki, co zapewnia szeroką możliwość dostosowania.
  • Dedykowana geometria:

    • Przeznaczona dla kół 29”, które doskonale radzą sobie w trudnym terenie, pomagając w płynnych skokach i przeskakiwaniu przeszkód zamiast ich pokonywania na zawieszeniu.
    • Idealna do dynamicznej jazdy, z zachowaniem sztywności w bandach i przy lądowaniu.
  • Nowoczesny standard sterów:

    • Główka ramy kompatybilna z widelcami do grawitacji wyposażonymi w korony o średnicy 68-69 mm oraz sterówką tapered 1.8".
    • Kompatybilność z hakami SRAM UDH, zapewniając łatwy montaż przerzutki i wysoką precyzję zmiany biegów.
  • Niezawodność i trwałość:

    • Sztywne osie i łożyska Max LLU zapewniają płynność pracy zawieszenia, zmniejszając ryzyko awarii w trudnych warunkach.
    • Doskonała jakość wykonania, zaprojektowana do intensywnego użytkowania w zawodach Enduro, Downhillu oraz w freeride’zie.
  • Możliwość personalizacji:

    • Rama dostępna w wersji bez dampera lub z niezawodnym damperem sprężynowym X-Fusion H3C RCP (450 lbs).
    • Dostępne kolory: Sand Storm matowy i Grafitowo/Czarny matowy oraz rozmiary: S, M, L, pozwalające na dopasowanie do indywidualnych potrzeb.
  • Gotowość na najtrudniejsze warunki:

    • Szerokie możliwości do dostosowania pod kątem różnorodnych stylów jazdy, idealna do „shredowania” w każdych warunkach, od skoków po agresywną jazdę w terenie.
    • Używana przez profesjonalistów Enduro i w zawodach EWS – wytrzymałość i wydajność na najwyższym poziomie.
  • Gwarancja zabawy:

    • Hasło "Shred Like Thunder" doskonale oddaje charakter tej ramy, stworzona dla tych, którzy szukają adrenaliny, wyzwań i wyjątkowej wydajności w każdej sytuacji.
Indeks
DART-A1836
Typ ramy
Aluminium

Specyficzne kody

ean13
5902891363965

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent Velo sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305 44-100 Gliwice Polska office@velo.com.pl +48 (32) 330 67 00

Velo sp. z o.o.

Polska

ul. Pszczyńska 305

44-100 Gliwice

office@velo.com.pl

+48 (32) 330 67 00