• Tylko online
  • Brak
Rama DARTMOOR Thunderbird Superenduro, bez dampera, pod damper 205x65mm, Boost Grafit / Czarny mat
search
  • Rama DARTMOOR Thunderbird Superenduro, bez dampera, pod damper 205x65mm, Boost Grafit / Czarny mat
  • Rama DARTMOOR Thunderbird Superenduro, bez dampera, pod damper 205x65mm, Boost Grafit / Czarny mat

Rama DARTMOOR Thunderbird Superenduro, bez dampera, pod damper 205x65mm, Boost Grafit / Czarny mat

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot 

3 445,00 zł
Brak

Thunderbird Superenduro to rama stworzona do ekstremalnej jazdy w trudnym terenie, idealna do skoków, zjazdów i agresywnego enduro, łącząc lekkość z niezawodną wytrzymałością. Wykonana z aluminium 6061-T6, oferuje 170 mm skoku z tyłu oraz możliwość montażu widelca o skoku do 190 mm z przodu, zapewniając doskonałą kontrolę na kamienistych trasach i przy dużych skokach. Dzięki nowoczesnemu zawieszeniu Horst Link, kompatybilności z kołami 29" oraz precyzyjnej geometrii, rama jest gotowa na najcięższe warunki, a jej wyjątkowa lekkość (3.95 kg) sprawia, że idealnie nadaje się do dynamicznej, agresywnej jazdy.

  • Przeznaczenie:
    Super-enduro, zaprojektowana do ekstremalnych warunków, idealna do skoków, zjazdów i agresywnej jazdy w trudnym terenie.

  • Materiał:
    Wykonana z wytrzymałego aluminium 6061-T6, zapewniającego lekkość i wytrzymałość w każdych warunkach terenowych.

  • Skok zawieszenia:
    170 mm skoku z tyłu oraz możliwość montażu widelca o skoku 170-190 mm z przodu, co daje pełną kontrolę na trudnych trasach i przy dużych skokach.

  • System zawieszenia:
    Sprawdzony system zawieszenia Horst Link, który gwarantuje płynność pracy zarówno przy skokach, jak i podczas hamowania, zapewniając komfort i precyzyjność w rock-gardenach oraz trudnych sekcjach.

  • Styl jazdy:
    Przeznaczona dla rowerzystów preferujących dynamiczną jazdę, skoki i szybkie zjazdy, którzy cenią sobie sztywność w bandach oraz dobrą reakcję na agresywną jazdę w trudnym terenie.

  • Koła:
    Dedykowana do 29-calowych kół, co poprawia stabilność, przyczepność i kontrolę na trudnych trasach oraz umożliwia łatwe pokonywanie przeszkód.

  • Kompatybilność z damperem:
    Wersja dostępna z damperem sprężynowym X-Fusion H3C RCP lub bez dampera, co pozwala na dopasowanie do różnych stylów jazdy.

  • Geometria:
    Nowoczesna główka ramy kompatybilna z widelcami grawitacyjnymi o średnicy korony 68-69 mm oraz sterówką tapered 1.8", co zapewnia większą precyzję i stabilność przy wysokich prędkościach.

  • Mocowanie:
    Haki ramy zgodne ze standardem SRAM UDH (Universal Derailleur Hanger), co zapewnia łatwą wymianę przerzutki i bezawaryjne działanie.

  • Opony:
    Rama obsługuje opony o maksymalnym rozmiarze 29x2.6”, co zapewnia lepszą przyczepność i kontrolę w trudnym terenie.

  • Waga:
    Waży zaledwie 3.95 kg (bez dampera), co czyni ją lekką i zwinną, gotową na najcięższe warunki terenowe.

  • Rama w testach:
    Testowana i używana przez zawodników teamu Enduro w zawodach EWS oraz w zjazdach Downhill, co potwierdza jej niezawodność i wytrzymałość.

  • Opcje kolorystyczne:
    Dostępna w dwóch kolorach: Sand Storm matowy oraz Grafitowo/Czarny matowy.

  • Rozmiary:
    Dostępna w trzech rozmiarach: S, M, L, co pozwala na dopasowanie do różnych potrzeb i preferencji rowerzystów.

  • Dodatkowe specyfikacje:

    • Tulejki montażowe: Trunnion/22.2x8mm
    • Mocowanie piasty: 148x12mm
    • Średnica sztycy: 30.9mm, obejma: 34.9mm
    • Standard sterów: IS42/IS60
    • Hak przerzutki: SRAM UDH
Indeks
DART-A1830
Typ ramy
Aluminium

Specyficzne kody

ean13
5902891363903

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)

Bezpieczeństwo produktu

Producent Velo sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305 44-100 Gliwice Polska office@velo.com.pl +48 (32) 330 67 00

Velo sp. z o.o.

Polska

ul. Pszczyńska 305

44-100 Gliwice

office@velo.com.pl

+48 (32) 330 67 00