• Tylko online
Rama DARTMOOR Thunderbird Superenduro, bez dampera, pod damper 205x65mm Boost piaskowy mat
search
  • Rama DARTMOOR Thunderbird Superenduro, bez dampera, pod damper 205x65mm Boost piaskowy mat
  • Rama DARTMOOR Thunderbird Superenduro, bez dampera, pod damper 205x65mm Boost piaskowy mat

Rama DARTMOOR Thunderbird Superenduro, bez dampera, pod damper 205x65mm Boost piaskowy mat

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem 

100 dni na wymianę lub zwrot 

3 445,00 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Rozmiar:

Thunderbird Superenduro to maszyna zaprojektowana do ekstremalnych warunków, łącząca agresywną geometrie z zaawansowanym systemem zawieszenia Horst Link, co zapewnia doskonałą kontrolę przy skokach i w trudnym terenie. Wykonana z lekkiego, ale wytrzymałego aluminium 6061-T6, rama obsługuje koła 29" i jest kompatybilna z damperami sprężynowymi lub powietrznymi, zapewniając elastyczność w doborze konfiguracji. Dzięki swojej masie 3.95 kg oraz nowoczesnym rozwiązaniom konstrukcyjnym, Thunderbird Superenduro idealnie sprawdzi się w wymagającym enduro, freeride i zjazdach.

  • Przeznaczenie:
    Super-enduro, zaprojektowana z myślą o ekstremalnych warunkach, świetna do agresywnej jazdy w trudnym terenie, skokach i zjazdach.

  • Materiał:
    Wykonana z wytrzymałego aluminium 6061-T6, co zapewnia lekkość i wytrzymałość w trudnych warunkach.

  • Skok zawieszenia:
    170 mm skoku z tyłu i możliwość montażu widelca o skoku 170-190 mm z przodu, co gwarantuje doskonałą kontrolę na wymagających trasach.

  • System zawieszenia:
    Oparty na sprawdzonym systemie Horst Link, zapewnia płynność zawieszenia przy skokach, hamowaniu oraz w trudnym terenie (rock-gardeny, korzenie, kamienie).

  • Styl jazdy:
    Zaprojektowana dla rowerzystów preferujących agresywną jazdę w terenie, przeskakiwanie przeszkód i szybkie zjazdy. Idealna dla tych, którzy szukają maszyny do skoków i dynamicznych zjazdów.

  • Koła:
    Dedykowana do 29-calowych kół, co poprawia stabilność i kontrolę na trudnym terenie, idealna do pokonywania dużych przeszkód.

  • Kompatybilność z damperem:
    Wersja dostępna zarówno z damperem sprężynowym X-Fusion H3C RCP, jak i bez dampera. Progresywne zawieszenie sprawdza się z damperem powietrznym o dużej objętości lub z klasycznym damperem sprężynowym.

  • Geometria:
    Rama wyposażona w nowoczesną główkę w standardzie kompatybilnym z widelcami grawitacyjnymi o średnicy korony 68-69 mm i sterówką tapered 1.8”.

  • Mocowanie:
    Haki ramy zgodne ze standardem SRAM UDH (Universal Derailleur Hanger), co zapewnia łatwą wymianę przerzutki.

  • Opony:
    Maksymalny rozmiar opony to 29x2.6”, co pozwala na lepszą przyczepność w trudnym terenie.

  • Waga:
    Rama waży 3.95 kg (bez dampera), co czyni ją lekką i zwinną w porównaniu do innych rowerów o podobnym przeznaczeniu.

  • Rama w testach:
    Team Enduro i zawodnicy startujący w zawodach EWS z powodzeniem korzystają z Thunderbirda Superenduro, a także używają jej do zjazdów w Downhillu.

  • Opcje kolorystyczne:
    Dostępna w dwóch kolorach: Sand Storm matowy oraz Grafitowo/Czarny matowy.

  • Cechy konstrukcyjne:

    • Tulejki montażowe: Trunnion/22.2x8mm
    • Mocowanie piasty: 148x12mm
    • Średnica sztycy: 30.9mm, obejma: 34.9mm
    • Standard sterów: IS42/IS60
Indeks
DART-A1827
Typ ramy
Aluminium

Specyficzne kody

ean13
5902891363873

Regulacja roweru

Aby Twój rower działał prawidłowo, zalecamy wykonanie obowiązkowego przeglądu w odpowiednim czasie: dla rowerów marek Kross, Romet, Le Grand, Author, Dartmoor i Accent około 30 dni od zakupu, dla Meridy po przejechaniu 80 km lub 5 godzin użytkowania. W przypadku pozostałych marek szczegóły można znaleźć na stronie producenta. Z naszego doświadczenia wynika, że warto wykonać przegląd przed upływem połowy podanego czasu lub przebiegu. Brak wykonania obowiązkowego przeglądu może skutkować utratą gwarancji oraz zwiększeniem ryzyka uszkodzeń i niebezpieczeństwa podczas jazdy, a nawet utratę życia.

Wysyłka rowerów w 100% gotowy do jazdy

Niektóre rowery wysyłamy bezpłatnie, w 100% złożone na platformach. Wystarczy rozpakować paczkę i można od razu ruszać. Informacja o takiej opcji jest widoczna przy nazwie produktu.

Wysyłka rowerów

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Bezpieczeństwo produktu

Producent Velo sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305 44-100 Gliwice Polska office@velo.com.pl +48 (32) 330 67 00