- Tylko online

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych
Darmowa dostawa kurierem
100 dni na wymianę lub zwrot
Thunderbird Superenduro to maszyna zaprojektowana do ekstremalnych warunków, łącząca agresywną geometrie z zaawansowanym systemem zawieszenia Horst Link, co zapewnia doskonałą kontrolę przy skokach i w trudnym terenie. Wykonana z lekkiego, ale wytrzymałego aluminium 6061-T6, rama obsługuje koła 29" i jest kompatybilna z damperami sprężynowymi lub powietrznymi, zapewniając elastyczność w doborze konfiguracji. Dzięki swojej masie 3.95 kg oraz nowoczesnym rozwiązaniom konstrukcyjnym, Thunderbird Superenduro idealnie sprawdzi się w wymagającym enduro, freeride i zjazdach.
Przeznaczenie:
Super-enduro, zaprojektowana z myślą o ekstremalnych warunkach, świetna do agresywnej jazdy w trudnym terenie, skokach i zjazdach.
Materiał:
Wykonana z wytrzymałego aluminium 6061-T6, co zapewnia lekkość i wytrzymałość w trudnych warunkach.
Skok zawieszenia:
170 mm skoku z tyłu i możliwość montażu widelca o skoku 170-190 mm z przodu, co gwarantuje doskonałą kontrolę na wymagających trasach.
System zawieszenia:
Oparty na sprawdzonym systemie Horst Link, zapewnia płynność zawieszenia przy skokach, hamowaniu oraz w trudnym terenie (rock-gardeny, korzenie, kamienie).
Styl jazdy:
Zaprojektowana dla rowerzystów preferujących agresywną jazdę w terenie, przeskakiwanie przeszkód i szybkie zjazdy. Idealna dla tych, którzy szukają maszyny do skoków i dynamicznych zjazdów.
Koła:
Dedykowana do 29-calowych kół, co poprawia stabilność i kontrolę na trudnym terenie, idealna do pokonywania dużych przeszkód.
Kompatybilność z damperem:
Wersja dostępna zarówno z damperem sprężynowym X-Fusion H3C RCP, jak i bez dampera. Progresywne zawieszenie sprawdza się z damperem powietrznym o dużej objętości lub z klasycznym damperem sprężynowym.
Geometria:
Rama wyposażona w nowoczesną główkę w standardzie kompatybilnym z widelcami grawitacyjnymi o średnicy korony 68-69 mm i sterówką tapered 1.8”.
Mocowanie:
Haki ramy zgodne ze standardem SRAM UDH (Universal Derailleur Hanger), co zapewnia łatwą wymianę przerzutki.
Opony:
Maksymalny rozmiar opony to 29x2.6”, co pozwala na lepszą przyczepność w trudnym terenie.
Waga:
Rama waży 3.95 kg (bez dampera), co czyni ją lekką i zwinną w porównaniu do innych rowerów o podobnym przeznaczeniu.
Rama w testach:
Team Enduro i zawodnicy startujący w zawodach EWS z powodzeniem korzystają z Thunderbirda Superenduro, a także używają jej do zjazdów w Downhillu.
Opcje kolorystyczne:
Dostępna w dwóch kolorach: Sand Storm matowy oraz Grafitowo/Czarny matowy.
Cechy konstrukcyjne:
8 innych produktów w tej samej kategorii: