• Chwilowy brak
Specialized CruX 2021 Malinowy
search
  • Specialized CruX 2021 Malinowy

Specialized CruX 2021 Malinowy

Darmowa dostawa kurierem 
100 dni na wymianę lub zwrot
15 399,00 zł
Chwilowy brak

Oblicz ratę w Credit Agricole

Oblicz ratę BNP

Informacje o ratach
Rozpoczynając prace nad nowym przełajowcem nie chcieliśmy ograniczyć się do wypuszczenia na rynek kolejnego roweru klasy Adventure z większym prześwitem na opony, ale stworzyć rasową maszynę, która będzie lekka, szybka i pozwoli pewnie wygrywać najbardziej prestiżowe wyścigi. CruX już wcześniej pokazał swoją moc, wielokrotnie zdobywając tytuł przełajowego mistrza świata, a teraz z dumą prezentujemy jego nowe wcielenie, które ma za zadanie godnie zastąpić starszego brata.
  • Na początku była rama, zbudowana w zapożyczonej z Tarmaca technologii Rider-First Engineered™. Kształty i rozmiary rur dobrane indywidualnie dla każdego rozmiaru oznaczają tę samą jakość jazdy, niezależnie od tego, czy kolarz mierzy 160, czy 190 centymetrów. Technologia pozwoliła również znacząco odchudzić rower - rama CruX w rozmiarze 56 cm waży teraz około 900 gramów (56 cm, dane różnią się w zależności od rozmiaru i koloru) - ponad 400 gramów mniej od swojej poprzedniczki. Oczywiście sama lekka i sztywna rama nie wystarczy, CruX daje to, czego wymaga jazda przełajowa, a więc odpowiednie ugięcie w pionie. Idąc tym tropem obniżyliśmy również o dwa centymetry zacisk sztycy, by odsłonić sztycę i zapewnić dodatkową amortyzację na dużych wybojach.
  • Z kolei geometria uwzględnia kolejną specyfikę zawodów przełajowych, w których o zwycięstwie często decyduje szybkie pokonywanie zakrętów i przeszkód. Rura górna, zoptymalizowana pod kątem przenoszenia roweru na ramieniu, ma spłaszczony spód i jest poprowadzona tak, by przedni trójkąt nie był zbyt ciasny. Stabilność w zakrętach i na przeszkodach zapewnia nisko osadzony suport i agresywny przód. Połączenie tych dwóch cech ułatwia również wchodzenie w zakręty w każdym terenie.
  • Mając na uwadze konieczność szybkiego pozbywania się zanieczyszczeń, zostawiliśmy 8 mm prześwitu z każdej strony 33-milimetrowej opony. Po co komu lekka rama już na początku trasy pokryta kilkoma kilogramami błota?
RAMA FACT 11r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, 1-3/8" lower bearing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
ZAWIESZENIE
WIDELEC S-Works FACT carbon, 12x100mm thru-axle
KOKPIT
KIEROWNICA Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
MOSTEK Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
OWIJKA Specialized CX Pro Gel
SIODŁO Body Geometry Power Sport, steel rails
SZTYCA Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9mm
ZACISK SZTYCY Included w/ frame
HAMULCE
PRZEDNI HAMULEC SRAM Apex, hydraulic disc
TYLNY HAMULEC SRAM Apex, hydraulic disc
NAPĘD
MANETKI SRAM Apex 1x HRD
TYLNA PRZERZUTKA SRAM Apex 1, long cage, 11-speed
KASETA Sunrace, 11-speed, 11-36t
MECHANIZM KORBOWY Praxis Alba M30, 1x direct-mount
ZĘBATKI Praxis Wave Tech, 40T
SUPORT Praxis M30
ŁAŃCUCH KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed
WHEELS & TIRES
PRZEDNIE KOŁO Axis Elite Disc, 21mm internal width, alloy rim, 23mm depth, 14g spokes, 24h
TYLNE KOŁO Axis Elite Disc, 21mm internal width alloy rim, 23mm depth, 14g spokes, 28h
PRZEDNIA OPONA Tracer Sport, 700x33mm
TYLNA OPONA Tracer Sport, 700x33mm
DĘTKI Presta valve, 48mm
Indeks
91421-7149
Typ hamulca
Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy
2021
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Carbon
Typ widelca
Carbon
Rozmiar koła
28"
Przerzutka
Tak

Specyficzne kody

ean13
0888818694631

Dostawa roweru gotowego do jazdy

Dostawy rowerów firmy Specialized realizowane są wyłącznie w sposób bezpośredni, a dostarczany rower jest już złożony przez nasz serwis.

Obowiązkowy przegląd

Nie później niż w ciągu 2 miesięcy od daty zakupu roweru, w dowolnym autoryzowanym serwisie Specialized. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu, o ewentualnej opłacie decyduje serwis.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.