• Tylko online
Accent Furious szary 2024 + eBon 150 zł
search
  • Accent Furious szary 2024 + eBon 150 zł
  • Accent Furious szary 2024 + eBon 150 zł
  • Accent Furious szary 2024 + eBon 150 zł
  • Accent Furious szary 2024 + eBon 150 zł
  • Accent Furious szary 2024 + eBon 150 zł
  • Accent Furious szary 2024 + eBon 150 zł
  • Accent Furious szary 2024 + eBon 150 zł
  • Accent Furious szary 2024 + eBon 150 zł
  • Accent Furious szary 2024 + eBon 150 zł
  • Accent Furious szary 2024 + eBon 150 zł
  • Accent Furious szary 2024 + eBon 150 zł

Accent Furious szary 2024 + eBon 150 zł

Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych

Darmowa dostawa kurierem
100 dni na wymianę lub zwrot
4 798,00 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Rozmiar:

Nasz „wściekły” gravel to maszyna stworzona do mocnych i szybkich akcji po szutrach. W tym roku Furious zyskał dwa nowe, odświeżone malowania z motywem pave! Aluminiowa rama i aluminiowo-karbonowy widelec zostały wyposażone w 1-blatowy napęd, który zapewni prostą i niezawodną zmianę biegów. O pewne hamowanie zadbają mechaniczne hamulce SRAM, a całość dopełniają sprawdzone komponenty Accent. Odkrywaj nowe ścieżki i tak po prostu ciesz się wolnością na dwóch kółkach!

RAMA: Accent Furious, aluminium

WIDELEC: Accent Furious, alu/carbon

STERY: Accent HI-AIR Taper, zintegrowane

KORBA: Sram Apex 1, 42T,172,5mm (rozmiar XS - 170mm)

PRZERZUTKA TYLNA: Sram Apex 11

MANETKI: Sram Apex 1x11

KASETA: Sunrace CSMS7, 11-42T

ŁAŃCUCH: Sram PC1110

PIASTA PRZEDNIA: Accent TGR, 100mm QR, 32H

PIASTA TYLNA: Accent TGR, 135mm QR, 32H, Shimano 10

HAMULCE: Tektro MD-C605, mechaniczne dwutłoczkowe

OBRĘCZE: Accent TGR, 32H

SZPRYCHY: Sapim Leader

OPONY: WTB Riddler 700x45C, zwijane

KIEROWNICA: Accent Furious

CHWYTY KIEROWNICY: Accent AC-Tape

WSPORNIK KIEROWNICY: Accent Forest

WSPORNIK SIODEŁKA: Accent Fir, 30,9mm

SIODEŁKO: Accent Furious

Indeks
600-23-74_ACC
Typ hamulca
Tarczowy mechaniczny
Rok modelowy
2024
Płeć
Uniseks
Typ ramy
Aluminium
Rozmiar koła
28"

Specyficzne kody

ean13
5902891393863

Wysyłka

Aby móc cieszyć się rowerem trzeba jedynie założyć przednie koło, dokręcić pedały oraz kierownicę (hamulce oraz przerzutki są już podłączone). W poniektórych rowerach trekkingowych oraz miejskich, oprócz wymienionych czynności trzeba będzie także dokręcić przedni błotnik. Rower powinien być przekazany serwisowi rowerowemu, który zajmie się przykręceniem tych elementów odpłatnie. O opłacie decyduje serwis.

Regulacja roweru

Jeśli chcesz aby Twój rower działał precyzyjnie należy wykonać obowiązkowy przegląd po około 30 dniach od zakupu (Kross,Romet, Le Grand, Author, Dartmoor, Accent), Merida 80 km lub 5 godzin użytkowania. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.