10% RABATU NA ROWERY KROSS GIANT LIV I LE GRAND Z KODEM "ROWER"

Specialized Tarmac SL7 Expert - Ultegra Di2 2021

Specialized Tarmac SL7 Expert - Ultegra Di2 2021

Produkt niedostępny

Darmowa dostawa kurierem 
100 dni na wymianę lub zwrot

28 099,00 zł

Ulubione

stan: nowy, pełnowartościowy produkt

Nowy Tarmac jest po prostu szybki - bez żadnych ale, jeżeli lub pod warunkiem - i nie chodzi tu tylko i wyłącznie o aerodynamikę. Niska masa plus rama Rider-First Engineered™ oznaczają najlepszą możliwą charakterystykę jazdy w każdym rozmiarze ramy. Nowy Tarmac sprawdzi się zawsze i wszędzie - pomoże Ci pobić własne rekordy, pokonać kolegów albo rywali walczących o stopnie podium. Sprzęt, który zasiądzie na tronie i już go nie odda. Kompletny elektroniczny osprzęt grupy Shimano Ultegra Di2 zmienia biegi szybko i precyzyjnie, a opony S-Works Turbo 700x26 mm toczą się niemal bez oporów - nowy Tarmac daje osiągi bez drenażu portfela.
  • Aero jest wszystkim—prawda głoszona od lat stała się motorem napędowym nowego Tarmaca. By odnaleźć kształty rur, dające najszybszą możliwą jazdę, a jednocześnie spełniające wymagania UCI, zainspirowaliśmy się pracami rozwojowymi Venge i wykorzystaliśmy FreeFoil Shape Library. Ze zbiorem wszelkich możliwych kształtów pod pachą przenieśliśmy się do tunelu aerodynamicznego i zaczęliśmy je składać w rower testowy, poddawany kolejnym próbom i ocenom. A efekt? Nowy Tarmac to najszybszy z testowanych przez nas dotąd rowerów. Prędkość w najczystszej postaci - bez żadnych kompromisów.
  • Choć w pracach nad Tarmac-em (podobnie jak w przypadku innych maszyn wyścigowych) skoncentrowaliśmy się na aerodynamice, nie zapomnieliśmy o niskiej masie, równie ważnej w zawodniczym sprzęcie. Do tej pory rowery "aero" bywały o nieco cięższe od konkurencji - im mniejszy był opór powietrza, tym więcej kilogramów trzeba było rozpędzić. Nowy Tarmac otrzymał zadanie utrzymania masy w granicach, lub tuż poniżej limitu UCI, bez negatywnego wpływu na aerodynamikę. Z pomocą FreeFoil Shape Library, narzędzi takich jak izotopowa analiza elementów skończonych (FEA) oraz odrobiny magii z garnca najlepszych w branży inżynierów, zdołaliśmy osiągnąć cel.
  • W pogoni za perfekcyjnym rowerem wyścigowym zwróciliśmy się w kierunku filozofii Rider-First Engineered™, dzięki której nowy Tarmac jest najbardziej zrównoważonym i dającym najlepszą możliwą sterowność Tarmac-em w historii - oczywiście w każdym z rozmiarów ramy. Armia czołowych kolarzy z trzech naszych zespołów World Tour — Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step, oraz Bora-hansgrohe — pokonała tysiące kilometrów w siodełku Tarmaca i zasugerowała wprowadzenie kilku istotnych zmian. Zachowując legendarną sterowność i zwinność Tarmaca, zrównoważyliśmy parametry przedniego i tylnego trójkąta tak, aby uczucie znużenia i dyskomfortu nie pojawiało się nawet po całodziennym treningu.
  • W oparciu o doświadczenia z prac rozwojowych nad Venge, zintegrowaliśmy z Tarmac-em prosty i szybki kokpit, którego nie będziesz chciał zamienić na żaden inny. Poprawiliśmy prowadzenie linek dla wszystkich konfiguracji — przerzutek mechanicznych, tradycyjnego mostka, okrągłej kierownicy itd. — nie przestając myśleć o aerodynamice. Te właśnie cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest prosty w obsłudze i nie sprawia problemów w transporcie. Dwie pieczenie na jednym ogniu.
SIODŁO Body Geometry Power Expert
ZACISK SZTYCY Tarmac integrated wedge
SZTYCA 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset
TAŚMA Supacaz Super Sticky Kush
MOSTEK Tarmac integrated stem, 6-degree
KIEROWNICA Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
NAPĘD
KORBA Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed
ŁAŃCUCH Shimano Ultegra, 11-speed
TYLNA PRZERZUTKA Shimano Ultegra Di2 R8050, GS medium cage
PRZEDNIA PRZERZUTKA Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on
SUPORT Shimano Threaded BSA BB
MANETKI Shimano Ultegra Di2 Disc R8070
KASETA Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11-30t
HAMULCE
TYLNY HAMULEC Shimano 105, Hydraulic disc
PRZEDNI HAMULEC Shimano 105, Hydraulic disc
KOŁA I OPONY
PRZEDNIA OBRĘCZ DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
TYLNA OBRĘCZ DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
DĘTKA Turbo Ultralight, 48mm Presta valve
PRZEDNIA OPONA S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
TYLNA OPONA S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
AKCESORIA PEDAŁY
ZAWIESZENIE
WIDELEC FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
RAMA
RAMA Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

Dostawy rowerów firmy Specialized realizowane są wyłącznie w sposób bezpośredni, a dostarczany rower jest już złożony przez nasz serwis.

Obowiązkowy przegląd:

Jeśli chcesz aby Twój rower działał precyzyjnie należy wykonać obowiązkowy przegląd nie później niż 30 dniach od zakupu. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu. Sugerowany koszt regulacji roweru: Rowery dziecięce i młodzieżowe - 40 zł, Rowery górskie, szosowe, turystyczne, urban - 55 zł, Rowery Enduro, Race Pro, Elektryczne MTB i Dirt - 80 zł.

Typ hamulca Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy 2021
Płeć Uniseks
Typ ramy Carbon
Typ widelca Carbon
Rozmiar koła 28"
Przerzutka Tak

Napisz opinię

Specialized Tarmac SL7 Expert - Ultegra Di2 2021

Specialized Tarmac SL7 Expert - Ultegra Di2 2021

Darmowa dostawa kurierem 
100 dni na wymianę lub zwrot