10% RABATU NA ROWERY KROSS GIANT LIV I LE GRAND Z KODEM "ROWER"

Specialized Tarmac SL7 Pro - Ultegra Di2 2021 Niebieski

Inny kolor / wariant

  • Specialized Tarmac SL7 Pro - Ultegra Di2 2021 Czerwony

Specialized Tarmac SL7 Pro - Ultegra Di2 2021 Niebieski

Produkt niedostępny

Darmowa dostawa kurierem 
100 dni na wymianę lub zwrot

36 099,00 zł

Ulubione

stan: nowy, pełnowartościowy produkt

Nowy Tarmac to optymalne połączenie aerodynamiki, niskiej masy oraz najwyższej możliwej jakości jazdy, niezbędnej do realizacji ambitnych założeń. Od optymalnych kształtów rur opracowany dzięki FreeFoil Shape Library, po design Rider-First Engineered™ najnowszej generacji - nowy Tarmac to kulminacja naszej nieskończonej pogoni za prędkością. Czystej krwi wyścigowa maszyna, bez żadnych kompromisów. Sprzęt, który zasiądzie na tronie i już go nie odda. Całkowicie nowy Tarmac Pro to optymalne połączenie osiągów, wydajności i ceny. Kompletny osprzęt Shimano Ultegra Di2 oraz nowe, stabilne i aerodynamiczne koła Roval Rapide CL – Tarmac Pro z Ultegra Di2 jest gotów do ścigania się, grupowych treningów oraz walki o kolejną życiówkę.
  • Aero jest wszystkim—prawda głoszona od lat stała się motorem napędowym nowego Tarmaca. By odnaleźć kształty rur, dające najszybszą możliwą jazdę, a jednocześnie spełniające wymagania UCI, zainspirowaliśmy się pracami rozwojowymi Venge i wykorzystaliśmy FreeFoil Shape Library. Ze zbiorem wszelkich możliwych kształtów pod pachą przenieśliśmy się do tunelu aerodynamicznego i zaczęliśmy je składać w rower testowy, poddawany kolejnym próbom i ocenom. A efekt? Nowy Tarmac to najszybszy z testowanych przez nas dotąd rowerów. Prędkość w najczystszej postaci - bez żadnych kompromisów.
  • Choć w pracach nad Tarmac-em (podobnie jak w przypadku innych maszyn wyścigowych) skoncentrowaliśmy się na aerodynamice, nie zapomnieliśmy o niskiej masie, równie ważnej w zawodniczym sprzęcie. Do tej pory rowery "aero" bywały o nieco cięższe od konkurencji - im mniejszy był opór powietrza, tym więcej kilogramów trzeba było rozpędzić. Nowy Tarmac otrzymał zadanie utrzymania masy w granicach, lub tuż poniżej limitu UCI, bez negatywnego wpływu na aerodynamikę. Z pomocą FreeFoil Shape Library, narzędzi takich jak izotopowa analiza elementów skończonych (FEA) oraz odrobiny magii z garnca najlepszych w branży inżynierów, zdołaliśmy osiągnąć cel.
  • W pogoni za perfekcyjnym rowerem wyścigowym zwróciliśmy się w kierunku filozofii Rider-First Engineered™, dzięki której nowy Tarmac jest najbardziej zrównoważonym i dającym najlepszą możliwą sterowność Tarmac-em w historii - oczywiście w każdym z rozmiarów ramy. Armia czołowych kolarzy z trzech naszych zespołów World Tour — Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step, oraz Bora-hansgrohe — pokonała tysiące kilometrów w siodełku Tarmaca i zasugerowała wprowadzenie kilku istotnych zmian. Zachowując legendarną sterowność i zwinność Tarmaca, zrównoważyliśmy parametry przedniego i tylnego trójkąta tak, aby uczucie znużenia i dyskomfortu nie pojawiało się nawet po całodziennym treningu.
  • W oparciu o doświadczenia z prac rozwojowych nad Venge, zintegrowaliśmy z Tarmac-em prosty i szybki kokpit, którego nie będziesz chciał zamienić na żaden inny. Poprawiliśmy prowadzenie linek dla wszystkich konfiguracji — przerzutek mechanicznych, tradycyjnego mostka, okrągłej kierownicy itd. — nie przestając myśleć o aerodynamice. Te właśnie cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest prosty w obsłudze i nie sprawia problemów w transporcie. Dwie pieczenie na jednym ogniu.
SIODŁO Body Geometry Power Pro
ZACISK SZTYCY Tarmac integrated wedge
SZTYCA 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset
MOSTEK Tarmac integrated stem, 6-degree
KIEROWNICA S-Works Aerofly II
TAŚMA Supacaz Super Sticky Kush
NAPĘD
KORBA Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed
KASETA Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11-30t
SUPORT Shimano Threaded BSA BB
TYLNA PRZERZUTKA Shimano Ultegra Di2 R8050, GS medium cage
PRZEDNIA PRZEZUTKA Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on
ŁAŃCUCH Shimano Ultegra, 11-speed
KOŁA I OPONY
DĘTKA Turbo Ultralight, 60mm Presta valve
TYLNA OPONA S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
TYLNE KOŁO Roval Rapide CL, 21mm internal width carbon rim, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes
PRZEDNIE KOŁO Roval Rapide CL, 21mm internal width carbon rim, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes
PRZEDNIA OPONA S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
HAMULCE
TYLNY HAMULEC Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
PRZEDNI HAMULEC Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
ZAWIESZENIE
WIDELEC FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
AKCESORIA PEDAŁY
RAMA
RAMA Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

Dostawy rowerów firmy Specialized realizowane są wyłącznie w sposób bezpośredni, a dostarczany rower jest już złożony przez nasz serwis.

Obowiązkowy przegląd:

Jeśli chcesz aby Twój rower działał precyzyjnie należy wykonać obowiązkowy przegląd nie później niż 30 dniach od zakupu. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu. Sugerowany koszt regulacji roweru: Rowery dziecięce i młodzieżowe - 40 zł, Rowery górskie, szosowe, turystyczne, urban - 55 zł, Rowery Enduro, Race Pro, Elektryczne MTB i Dirt - 80 zł.

Typ hamulca Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy 2021
Płeć Uniseks
Typ ramy Carbon
Typ widelca Carbon
Rozmiar koła 28"
Przerzutka Tak

Napisz opinię

Specialized Tarmac SL7 Pro - Ultegra Di2 2021 Niebieski

Specialized Tarmac SL7 Pro - Ultegra Di2 2021 Niebieski

Darmowa dostawa kurierem 
100 dni na wymianę lub zwrot