- Vypredané
Specialized Turbo Creo SL Comp E5 2021 Granatowy
Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych.
Darmowa dostawa kurierem
100 dni na wymianę lub zwrot
Już ładnych parę lat zajmujemy się budową najbardziej zaawansowanych rowerów szosowych. Tarmac, Venge, Roubaix, Allez, Diverge - każdy z nich zdominował swoją kategorię, korzystając z najlepszych dostępnych technologii. Oczywiście nie spoczywamy na laurach, czego dowodem jest Turbo Creo SL, który wyznacza nowe standardy dla elektrycznych szosówek. Rower jest lekki, płynny, efektywny, żywy i zwrotny, a ponadto posiada moc spłaszczania podjazdów, łagodzenia siły wiatru i wydłużania dystansu codziennych treningów. To wciąż Ty - tylko szybszy.
Turbo Creo SL E5 Comp zbudowany jest ramie ze stopu aluminium E5 Premium z Future Shock 1.5. Osprzęt obejmuje hamulce i przerzutkę grupy Shimano GRX 1x oraz koła DT R470 Boost™ na oponach Turbo Pro 28 mm, które gwarantują bezproblemową jazdę. Jeżeli chodzi o siodełko, postawiliśmy na maksimum komfortu, czyli Body Geometry Power Sport.
- Lekki silnik SL 1.1 daje Ci 240 watów, cicho i płynnie podwajając moc, którą generujesz naciskając na pedały. Elastyczna krzywa momentu obrotowego oznacza, że ilość dostarczanej mocy jest optymalnie dobrana do kadencji, a przy jeździe bez wspomagania silnik nie stawia żadnego oporu.
- Boisz się pustej baterii? Zapomnij o tym z Creo SL. Zasięg Creo SL wynosi aż 130 km, co w zupełności wystarczy na cały dzień w siodełku. Opcjonalny układ zwiększania zasięgu pozwala poradzić sobie z dodatkowymi 70 km podjazdów.
- Dzięki połączeniu z aplikacją Mission Control możesz dostosować silnik SL 1.1 do swojego stylu jazdy, rejestrować dane jazdy i monitorować stan baterii. Aplikacja potrafi również automatycznie zarządzać baterią, dzięki czemu mocy wystarczy Ci do końca wycieczki. Silnik posiada wbudowany miernik mocy, który przesyła dane do dowolnej jednostki ANT+. Nie chcesz korzystać z aplikacji? Nie ma sprawy - jednostka Turbo Connect Unit (TCU) na rurze górnej umożliwia obsługę wszystkich parametrów jazdy.
- Szosowe e-biki z natury nie służą do jazdy po wybojach, ale 20 mm skoku amortyzatora Future Shock 1.5 w pełni wystarcza do płynnej i komfortowej jazdy po nierównej nawierzchni, redukuje zmęczenie i pozwala jechać szybciej. Z kolei Smooth Boot dba o estetykę połączenia główki ramy z mostkiem.
- 20 mm skoku amortyzatora Future Shock 1.5 w pełni wystarcza do płynnej i komfortowej jazdy po nierównej nawierzchni, redukuje zmęczenie i pozwala jechać szybciej. Z kolei Smooth Boot dba o estetykę połączenia główki ramy z mostkiem.
- Stwierdziliśmy, że różnice pomiędzy dwoma rowerzystami mogą być o wiele większe, niż pomiędzy rowerzystą a rowerzystką. Żeby zrobić dopasowany rower, nie wystarczą uśrednione dane dla każdej z płci, a podział na rowery męskie i damskie jest już dość przestarzałą koncepcją. Mając to na uwadze, opracowaliśmy geometrię, która zadowoli wszystkich, zagwarantuje komfort, zwinność i sterowność.
SILNIK | Specialized SL 1.1, custom lightweight motor |
UI/Remote | Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
OKABLOWANIE | Custom Specialized wiring harness w/ chargeport |
ŁADOWARKA | Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug |
BATERIA | Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh |
SZTYCA | Carbon, single-bolt, 27.2mm |
OWIJKA | Roubaix S-Wrap |
KIEROWNICA | Specialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole |
MOSTEK KIEROWNICY | Future Stem w/ Integrated Computer mount |
SIODŁO | Body Geometry Power Sport, hollow Cr-Mo rails |
TYLNY HAMULEC | Shimano 105, Hydraulic disc |
PRZEDNI HAMULEC | Shimano 105, Hydraulic disc |
MANETKI | Shimano GRX 810 hydraulic brake levers, mechanical shifting |
ZĘBATKI | 40T |
TYLNA PRZERZUTKA | Shimano RX812 GX, Shadow Plus, 11-speed |
KASETA | Sunrace, 11-speed, alloy spider, 11-42t |
MECHANIZM KORBOWY | Praxis, Forged alloy M30, custom offset |
ŁAŃCUCH | Shimano HG601, 11spd |
ZACISK SZTYCY | Specialized Alloy, 30.8mm |
RAMA | Specialized E5 Premium Aluminum frame, Open Road Geometry, front/rear thru-axles, fully integrated down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, Boost™ 12x148mm |
WIDELEC | Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, Boost™ 12x110mm thru-axle, flat-mount disc |
TYLNA OPONA | Specialized Turbo Pro, 700x28mm |
PRZEDNIA OPONA | Specialized Turbo Pro, 700x28mm |
DĘTKI | Presta, 48mm valve |
TYLNE KOŁO | DT R470 Boost, 12x148mm |
PRZEDNIE KOŁO | DT R470 Boost, 12x110mm |
- Kód
- 98120-6202
- Typ hamulca
- Tarczowy hydrauliczny
- Rok modelowy
- 2023
- Płeć
- Uniseks
- Typ ramy
- Aluminium
- Typ widelca
- Aluminium
- Rozmiar koła
- 28"
Špecifické referencie
- ean13
- 0888818532612
Produkty v rovnakej kategórii: 8