Specialized Turbo Levo Comp 2021 Zielony

Inny kolor / wariant

  • Specialized Turbo Levo Comp 2021 Ciemny Zielony
  • Specialized Turbo Levo Comp 2021 Czerwony

Specialized Turbo Levo Comp 2021 Zielony

Raty 0%

Produkt niedostępny

Darmowa dostawa kurierem 
100 dni na wymianę lub zwrot

32 699,00 zł

Ulubione

stan: nowy, pełnowartościowy produkt

Turbo Levo Comp ma być przede wszystkim rasowym szlakowcem. Korzysta z geometrii, kinematyki i designu naszych najnowszych szlakowców (w tym Stumpjumpera), i dokłada wiodącą technologią wspomagania. Nowy silnik? Oczywiście. Nowa bateria? Jak najbardziej. Lekkie, perfekcyjnie dopracowane zawieszenie? Twoje życzenie jest dla niego rozkazem.

OSTRE ZJAZDY. STROMA WSPINACZKA? NIE MA SPRAWY.

Turbo Levo jest kompletnym, progresywnym szlakowcem. Zastosowaliśmy w nim większy wysięg, zachowaliśmy krótkie dolne rury tylnego trójkąta i obniżyliśmy środek ciężkości. Następnie pochyliliśmy główkę ramy, by dać więcej pewności na zjazdach, oraz zmniejszyliśmy kąt rury podsiodłowej z myślą o efektywnej wspinaczce. Po prostu ideał.

WIĘKSZA MOC, WIĘKSZY ZASIĘG

Zastosowany w Levo silnik Specialized 2.1 zwiększa moc pedałowania o niewiarygodnych 410%. Bateria M2 sprawia, że nie musisz martwić się o zasięg. Z kolei aplikacja Mission Control App automatycznie zarządza baterią, dzięki czemu zawsze wystarczy Ci mocy do końca wycieczki. Większa moc. Większy zasięg. Więcej zabawy.

  • Rama Levo z przednim i tylnym trójkątem ze stopu M5 oraz asymetrycznym designem otrzymała geometrię 29 Trail, która pozwala jeździć wygodnie, a jednocześnie efektywnie. Rower zaprojektowany z myślą o ostrej jeździe otrzymał nisko osadzony suport, długą rurę górną i bardzo krótkie dolne rury tylnego trójkąta. Kinematyka ramy jest gwarancją, że zawieszenie precyzyjnie wybiera małe nierówności, a równocześnie jest w stanie pochłaniać bez dobijania nawet największe wyboje.
  • Silnik Specialized 2.1 to szczyt techniki w zakresie wspomagania rowerów elektrycznych. Nowy silnik jest wydajniejszy, o 15 % mniejszy i o 11 % lżejszy od poprzednika. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.
  • Jednostka Turbo Connect Unit (w skrócie TCU) to coś więcej, niż tylko przycisk "włącz/wyłącz" - to prawdziwy mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii i tryb wspomagania. Łączy się również przez ANT+/Bluetooth® z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, gdzie dostępne są dane dziennej jazdy.
  • Pojemność nowej baterii Specialized serii M2 wynosi 700 Wh, co przekłada się na zwiększenie zasięgu aż o 40%. Bateria jest w pełni zintegrowana z ramą, a jej wyjęcie wymaga wyłącznie klucza imbusowego.
BATERIA Specialized M2-700, integrated battery w/rock guard, 700Wh
ŁADOWANIE Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
PRZEWODY Custom Specialized harness
SYSTEM Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®
SILNIK Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal
AKCESORIA PEDAŁY
HAMULCE
PRZEDNI HAMULEC Shimano SLX M7120, 4-piston caliper, hydraulic disc, 203mm
TYLNY HAMULEC Shimano SLX M7120, 4-piston caliper, hydraulic disc, 203mm
KOŁA
DĘTKI Standard, Presta valve
TYLNA PIASTA Shimano MT510-B, Centerlock 28h, 12x148 Boost, Microspline
TYLNA OPONA Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
OBRĘCZE Roval 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
SZPRYCHY DT Swiss Industry
PRZEDNIA OPONA Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
PRZEDNIA PIASTA Shimano MT400-B, Centerlock 28h, 15x110 Boost
ŁAŃCUCH Shimano SLX, M7100, 12-speed
KORBA Praxis forged M30, custom offset
KASETA Shimano SLX, CS-M7100, 12-speed, 10-51t
TYLNA PRZERZUTKA Shimano SLX M7100, SGS, 12-speed
MANETKI Shimano SLX, M7100, 12spd
ZĘBATKI SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T,steel
KOKPIT
KIEROWNICA Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
SZTYCA X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SRL LE lever, 34.9mm, S: 125mm, M/L: 150mm, XL: 170mm
TAŚMA Specialized Trail Grips
MOSTEK Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
SIODŁO Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
ZAWIESZENIE
TYLNY AMORTYZATOR FOX Float DPS Performance, 3-position adjustment, 52.5x210mm, Rx Trail Tune
RAMA
ZACISK SZTYCY Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm
RAMA Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
WIDELEC Fox Float 36 Rhythm, Grip damper, 160mm, Sweep-Adj, 51mm rake, Kabolt Axle

Dostawy rowerów firmy Specialized realizowane są wyłącznie w sposób bezpośredni, a dostarczany rower jest już złożony przez nasz serwis.

Obowiązkowy przegląd:

Jeśli chcesz aby Twój rower działał precyzyjnie należy wykonać obowiązkowy przegląd nie później niż 30 dniach od zakupu. Z własnego doświadczenia zalecamy wykonać ten przegląd przed upływem połowy podanego czasu. Sugerowany koszt regulacji roweru: Rowery dziecięce i młodzieżowe - 40 zł, Rowery górskie, szosowe, turystyczne, urban - 55 zł, Rowery Enduro, Race Pro, Elektryczne MTB i Dirt - 80 zł.

Typ hamulca Tarczowy hydrauliczny
Rok modelowy 2021
Płeć Uniseks
Typ ramy Aluminium
Typ widelca Aluminium
Rozmiar koła 29"
Przerzutka Tak

Napisz opinię

Specialized Turbo Levo Comp 2021 Zielony

Specialized Turbo Levo Comp 2021 Zielony

Darmowa dostawa kurierem 
100 dni na wymianę lub zwrot