- Brak
Specialized Turbo Levo Comp Alloy 2023 niebieski
Wysyłka w ciągu 3-4 dni roboczych
Darmowa dostawa kurierem
100 dni na wymianę lub zwrot
Specialized Turbo Levo Alloy to rower, który zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających miłośników górskiej jazdy. Ten nowatorski pojazd ustawił poprzeczkę wyjątkowo wysoko - do jego doskonałości dążą obecnie wszyscy producenci rowerów górskich z napędem elektrycznym. Niesamowita wydajność roweru Specialized Turbo Levo Alloy pozwala na pokonywanie jeszcze bardziej wymagających szlaków i trudnych podjazdów. Zastosowanie najnowszych technologii oraz wieloletnie doświadczenie w tworzeniu rowerów górskich sprawiło, że pojazd ten to kwintesencja jakości jazdy, wysokiej mocy użytkowej i wyjątkowo dużego zasięgu.
Specialized Turbo Levo Alloy - przełomowe rozwiązania dla większej mocy
Silnik Turbo Full Power 2.2 i jednostka sterująca MasterMind Turbo Control Unit (TCU) to kluczowe elementy, które sprawiają, że Specialized Turbo Levo Alloy jest jednym z najlepszych e-rowerów górskich na rynku. Połączenie to zapewnia nawet 4 x więcej mocy, która pozwala na odkrywanie nieznanych dotąd zakątków. Moment obrotowy silnika wynosi aż 90 Nm, a moc to 565 watów, co oznacza, że możesz cieszyć się szybką jazdą nawet przez pięć godzin.
Akumulator 500 Wh i jednostka sterująca Turbo Connect zapewniają rowerowi Specialized Turbo Levo Alloy najlepsze osiągi w swojej klasie. TCU wyświetla poziom naładowania baterii oraz tryb wspomagania, a także komunikuje się za pośrednictwem ANT+/Bluetooth® z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, aby przekazać Ci jeszcze więcej informacji o przebiegu jazdy. Rower Specialized Turbo Levo Alloy dzięki dwóm opcjom ustawienia geometrii dostosowany jest do różnego stylu jazdy. Z kolei obecność 150 mm skoku z tyłu sprawia, że dodatkowo pochłania wszelkie nierówności przy jednoczesnej dobrej reakcji na pedałowanie i adekwatnym przełożeniu mocy na podłoże. Specjalna konstrukcja z kołem 27,5" z tyłu i 29" z przodu zapewnia doskonałą przyczepność w każdym terenie.
Amortyzator tylny: |
|
|
Rama |
Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing |
|
Widelec: |
Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel |
|
Silnik/bateria: |
Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor / Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh / Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
|
Mechanizm korbowy: |
Praxis forged M30, custom offset, 160mm, SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel |
|
Manetki: |
SRAM GX Eagle, 12-speed |
|
Przerzutka tylna: |
SRAM GX Eagle, 12-speed |
|
Łańcuch: |
SRAM NX Eagle, 12-speed |
|
Kaseta: |
SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t |
|
Hamulce: |
Przód: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm | Tył: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
|
Obręcze: |
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
|
Piasty: |
Przód: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h | Tył: Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h |
|
Opony: |
Przód: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" | Tył: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6" |
|
Wspornik kierownicy: |
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
|
Kierownica: |
Alloy, 35mm diameter, 780mm width, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep |
|
Chwyty: |
Specialized Trail Grips |
|
Wspornik siodła: |
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm |
|
Siodło: |
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
- Indeks
- 95222-5504
- Typ hamulca
- Tarczowy hydrauliczny
- Rok modelowy
- 2023
- Płeć
- Uniseks
- Typ ramy
- Aluminium
- Typ widelca
- Aluminium
- Rozmiar koła
- 29" oraz 27,5"
Specyficzne kody
- EAN13
- 888818728053
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
8 innych produktów w tej samej kategorii: